Okładka książki - Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk


Ocena: 0 (0 głosów)
Zadowoleni klienci urzędów w istotny sposób wpływają na kształtowanie się pozytywnej opinii o funkcjonowaniu danego urzędu. Dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi klientów.W Poradniku m.in.: · Techniki i etapy obsługi klienta · Zasady profesjonalnego zachowania · Jak postępować z trudnym klientem · Praktyczne podpowiedzi, przydatne techniki w radzeniu sobie w sytuacjach konfliktowych · Specyfika formy kontaktu przez telefon,

Informacje dodatkowe o Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-742638-4-9
Liczba stron: 109

więcej

Kup książkę Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy