Przyszłość ludzkości idzie przez rodzinę

Ocena: 0 (0 głosów)
Rodzina zawsze była w centrum uwagi Jana Pawła II. Jego nauczanie, homilie, przemówienia i encykliki często pośrednio, ale zawsze w pewien sposób dotyczyły rodziny, miłości i małżeństwa. Zdrowa rodzina - to zdrowe społeczeństwo - mawiał, stąd słusznym wydaje się edycja książki, która jeszcze raz ogarnia całość tematyki w uniwersalnych, ale trudnych do realizacji słowach papieża.

Informacje dodatkowe o Przyszłość ludzkości idzie przez rodzinę:

Wydawnictwo: Salwator
Data wydania: 2014-03-20
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 978-83-7580-112-5
Liczba stron: 104

więcej

Kup książkę Przyszłość ludzkości idzie przez rodzinę

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przyszłość ludzkości idzie przez rodzinę - opinie o książce

Inne książki autora
Jan Paweł II w Polsce. Fragmenty homilii i przemówień
Jan Paweł Ii0
Okładka ksiązki - Jan Paweł II w Polsce. Fragmenty homilii i przemówień

Summa wszystkich ośmiu pielgrzymek Ojca Świętego do Polski. Od pierwszej, historycznej homilii z czerwca 1979 roku, kiedy to na pl. Zwycięstwa padły słynne...

Dzieje wielkiego pontyfikatu Jana Pawła II. Rok 11. W imieniu uciskanych
Jan Paweł II0
Okładka ksiązki - Dzieje wielkiego pontyfikatu Jana Pawła II. Rok 11. W imieniu uciskanych

Przepiękne wydanie ze złoceniami i tłoczeniami.Album przedstawia najważniejsze wydarzenia z 11. roku pontyfikatu Jana Pawła II (od 16 października 1988...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Sekrety domu Bille
Agnieszka Janiszewska
Sekrety domu Bille
Morderstwo z malinką na deser
Monika B. Janowska
Morderstwo z malinką na deser
Witajcie w Chudegnatach
Katarzyna Wasilkowska
Witajcie w Chudegnatach
Freudowi na ratunek
Andrew Nagorski
Freudowi na ratunek
Do roboty!
Katarzyna Radziwiłł
Do roboty!
Imperium
Conn Iggulden
Imperium
Déja vu
Jolanta Kosowska
 Déja vu
Meduzy nie mają uszu
Adle Rosenfeld
Meduzy nie mają uszu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy