Okładka książki - Rady pracowników - wybrane problemy prawne

Rady pracowników - wybrane problemy prawne


Ocena: 0 (0 głosów)
Od 25.05.2006 r. obowiązuje ustawa z 07.04.2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji. Podstawowy obowiązek jaki z niej wynika dotyczy pracodawców zatrudniających co najmniej 100 pracowników, którzy muszą stworzyć w zakładzie pracy procedury powiadamiania pracowników o istotnych wydarzeniach i decyzjach, a niekiedy konsultowania ich z nimi. Od 24.03.2008 r. obowiązek ten będzie także dotyczył pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników. Celem tego opracowania jest omówienie obowiązków wskazanych w ustawie oraz pomoc we właściwym zrozumieniu jej przepisów a także wskazanie pułapek, w które można wpaść przy jej stosowaniu.

Informacje dodatkowe o Rady pracowników - wybrane problemy prawne:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 9788374835442
Liczba stron: 80

więcej

Kup książkę Rady pracowników - wybrane problemy prawne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Rady pracowników - wybrane problemy prawne - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy