Okładka książki - Reklama i jej ograniczenia

Reklama i jej ograniczenia


Ocena: 0 (0 głosów)

Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Informacje dodatkowe o Reklama i jej ograniczenia:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2011 (data przybliżona)
Kategoria: Inne
ISBN: 9788375611823
Liczba stron: 195
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Reklama i jej ograniczenia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy