Okładka książki - Reklama jako proces komunikacji

Reklama jako proces komunikacji


Ocena: 0 (0 głosów)
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.

Informacje dodatkowe o Reklama jako proces komunikacji:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7277-123-5
Liczba stron: 170

więcej

Kup książkę Reklama jako proces komunikacji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama jako proces komunikacji - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama jako proces komunikacji
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Reklama jako proces komunikacji

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli...

Mowa ciała
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Mowa ciała

Ta książka to wręcz doskonały przewodnik. Można się z niej dowiedzieć, jak zachować się podczas rozmowy o pracę, jakich gestów unikać na randce i po czym...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy