Okładka książki - Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym


Ocena: 0 (0 głosów)
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmq produkująca leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotna rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić n

Informacje dodatkowe o Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7556-034-3
Liczba stron: 265

więcej

Kup książkę Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
Aleksandra Czerw0
Okładka ksiązki - Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkcyjną leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy