ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL

Ocena: 0 (0 głosów)
In the past few years, DirectX and graphics cards have rapidly improved, providing a more powerful and flexible rendering pipeline. With all of these advancements, vertex and pixel shaders are becoming widely used in high end graphics and game development. Learning how to program shaders, however, is still new and challenging to many programmers. Those who have been working with these tools have found innovative uses and methods, and many of these ideas are included in ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX. This all new collection of articles, written by industry experts, provides an array of practical, ready-to-use shader tricks and techniques. By using these techniques, programmers will become more efficient and better prepared to overcome a variety of shader programming challenges.

Informacje dodatkowe o ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-1-58450-357-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy