Okładka książki - Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Sponsoring kultury i sztuki w praktyce


Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową dla wszystkich ludzi biznesu. Autorki książki - po raz pierwszy w Polsce - w tak systematyczny, logiczny i mądry sposób przedstawiają korzyści płynące ze sponsoringu aż z trzech stron: sponsorowanego, sponsora oraz odbiorców kultury i sztuki, czyli nas wszystkich!

Informacje dodatkowe o Sponsoring kultury i sztuki w praktyce:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-925956-0-1
Liczba stron: 182

więcej

Kup książkę Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sponsoring kultury i sztuki w praktyce - opinie o książce

Inne książki autora
Bawię się i uczę się z Kubusiem Puchatkiem. Tom 3
Opracowanie Zbiorowe0
Okładka ksiązki - Bawię się i uczę się z Kubusiem Puchatkiem. Tom 3

Puchatek i jego przyjaciele ze Stumilowego Lasu nigdy nie próżnują. Zawsze znajdują ciekawe zajęcia, szukają odpowiedzi na trudne pytania i pomagają sobie...

Czerśnie i wiśne
Opracowanie Zbiorowe0
Okładka ksiązki - Czerśnie i wiśne

Owoce wiśni są nie tylko bardzo smaczne, ale cenione jako surowiec do wyrobu dżemów, produktów cukierniczych, mrożonek i innych. Czereśnie natomiast są...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy