Okładka książki - Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę

Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę


Ocena: 0 (0 głosów)

Autorzy przedstawiają wiele metod i ćwiczeń, które pomogą czytelnikowi opracować i zastosować własny plan strategiczny, dzięki któremu szybko osiągnie on każdy postawiony sobie cel. Z książki można dowiedzieć się niezwykle dużo na temat: Samego siebie - określić swoje wartości, wizję, misję, nadrzędne dążenia i dowiedzieć się, jaka wiedza, umiejętności, nawyki oraz działania są potrzebne, aby móc się doskonalić. Swojej branży - zbadać swoją konkurencję, poznać klientów, dowiedzieć się, jak wykorzystywać swoje mocne strony i usuwać przeszkody na drodze do sukcesu. Własnej wydajności - nauczyć się wyciągać korzyści z przekazywania pewnych zadań innym i poznać siedem sposobów zwiększania własnej produktywności. Swojego biznesu - dowiedzieć się, jak nie tylko spełniać lub przekraczać oczekiwania klientów, ale i zachwycać ich i oczarowywać; opracować skuteczny plan marketingowy oraz wyrobić sobie osobistą markę, poznać siedem sposobów zwiększania dochodów i osiągnąć maksymalne zyski.

Informacje dodatkowe o Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę:

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2006-08-16
Kategoria: Poradniki
ISBN: 83-7319-880-6
Liczba stron: 120

więcej

Kup książkę Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Turbocoach. Skuteczny sposób na zawrotną karierę - opinie o książce

Inne książki autora
Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji

MÓW TAK, BY CIĘ SŁUCHANO. PRZEMAWIAJ TAK, BY WYGRYWAĆ Czy jedno wystąpienie może zmienić twoje życie? Brian Tracy - legenda sceny i mistrz perswazji...

Marketing
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Marketing

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy