Okładka książki - VAT od reklamy 2006

VAT od reklamy 2006


Ocena: 0 (0 głosów)
Podstawowe zagadnienia omówione w publikacji: - zużycie towarów i przekazywanie prezentów na cele reklamy - sprzedaż promocyjna "za złotówkę" - kampanie reklamowe w wykonaniu agencji reklamowych - sponsorowanie sportu i audycji telewizyjnych - bony towarowe i premie pieniężne - wystawy i targi międzynarodowe - reklama imprez kulturalnych, rozrywkowych, sportowych i rekreacyjnych - zakup gadżetów reklamowych z zagranicy - filmy i czasopisma reklamowe - reklama w pasie drogowym.

Informacje dodatkowe o VAT od reklamy 2006:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-7251-666-9
Liczba stron: 151

więcej

Kup książkę VAT od reklamy 2006

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

VAT od reklamy 2006 - opinie o książce

Inne książki autora
Co każdy podatnik VAT wiedzieć powinien
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - Co każdy podatnik VAT wiedzieć powinien

Opracowanie to powinien przeczytać każdy podatnik VAT, niezależnie od tego, jakiego rodzaju działalność gospodarczą prowadzi, jakich dokonuje dostaw towarów...

VAT od zakupów, czyli odliczenia i zwroty VAT 2006
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - VAT od zakupów, czyli odliczenia i zwroty VAT 2006

Opracowanie definiuje istotę odliczeń i zwrotów VAT, czyli "wykorzystywanie" nabytych towarów i usług do wykonywania czynności opodatkowanych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy