Okładka książki - Wizerunek firmy w mediach

Wizerunek firmy w mediach

Ocena: 0 (0 głosów)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Niniejszy podręcznik systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków

Informacje dodatkowe o Wizerunek firmy w mediach:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-61053-05-7
Liczba stron: 181

więcej

Kup książkę Wizerunek firmy w mediach

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wizerunek firmy w mediach - opinie o książce

Reklamy