Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222491 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Formulation Implementation & Control
Pearce Wydawnictwo: angielskie

Contemporary research in strategic management, with an emphasis on conceptual tools and skills created by scholars and practitioners in the field are evident throughout this 11-chapter book. Pearce and Robinson... czytaj dalej

Jack Welch on Leadership
Slater Wydawnictwo: angielskie

Jack Welch was the world's most acclaimed CEO. Jack Welch on Leadership based upon the best selling Jack Welch and the G.E. Way details his strategies and managements secrets, and provides a rare look into... czytaj dalej

Guide to Forensic Accounting Investigation
Golden Wydawnictwo: angielskie

Today's demanding marketplace expects auditors to take responsibility for fraud detection, and this expectation is buoyed by such legislation as the Sarbanes-Oxley Act and the Auditing Standard (SAS99), which... czytaj dalej

Global Business Negotiations
Cellich Wydawnictwo: angielskie

Effective strategies and systematic approaches to improve the results of international negotiations are offers in this volume, which focuses on negotiations with developing countries. The authors review the... czytaj dalej

Brand New Brand Thinking
M. Baskin Wydawnictwo: angielskie

The way that the advertising industry operates has changed greatly in recent years. This volume seeks to pull together these new ideas - with suggestions on what to do in practical terms - into one "compilation"... czytaj dalej

Delivering IT & eBusiness Value
V. Graeser Wydawnictwo: brak danych

'Delivering Business Value from IT' is focused on the evaluation issue in IT and how IT evaluation can proceed across the life-cycle of any IT investment and be linked positively to improving business performance... czytaj dalej

Making it Count
L. Willcocks Wydawnictwo: brak danych

'Making IT Count: from strategy to implementation' focuses on the practical elements of delivering Information Technology strategy. Studies regularly show that over half of Information Technology strategies... czytaj dalej

Worldwide Destinations Casebook
Boniface Wydawnictwo: brak danych

Worldwide Destinations: the geography of travel and tourism casebook provides over 40 comprehensive case studies of international tourism destinations. A companion text to the core textbook Worldwide Destinations... czytaj dalej

Defining Markets Defining Moments
G. Meredith Wydawnictwo: angielskie

If you could buy a book that would predict the buying behavior of millions of people, you'd buy it, right? Defining Markets, Defining Moments explains the author's concept of cohort marketing," an extremely... czytaj dalej

Getting Action from Organizational Surveys
A. Kraut Wydawnictwo: angielskie

Getting Action from Organizational Surveys provides the information industrial/organizational psychologists and human resource professionals need to put survey results into action#8212;action that gets results... czytaj dalej