Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222683 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Inżynieria zarządzania cz.i
Durlik Ireneusz Wydawnictwo: Placet

Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a w szczególności zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego... czytaj dalej

Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego
Newell Frederick Wydawnictwo: IFC PRESS

Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od marketingu w każdej dziedzinie i dostarcza konkretnych, łatwych do wprowadzenia technik w celu stworzenia oraz wdrożenia... czytaj dalej

Zarządzanie ryzykiem
Tarczyński Waldemar i Mojsiewicz Magdalena Wydawnictwo: PWE

Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej (w tym również na rynku kapitałowy) nieodłącznie wiąże się z ryzykiem. Ma ono wiele odmian i jest definiowane na wiele różnych sposobów. Dlatego właśnie... czytaj dalej

Agent z pasją
Heidema James M. Wydawnictwo: Rebis

Agent z pasją to praktyczny poradnik dla agentów ubezpieczeniowych. Zawiera mnóstwo skutecznych strategii, systemów, procesów oraz narzędzi pozwalających przezwyciężać problemy w tej niełatwej branży. Autor... czytaj dalej

Złota 50 podręczników samodoskonalenia
Tom Butler-Bowdon Wydawnictwo: Studio Emka

Książka stanowi przegląd różnych filozofii i sposobów na poprawę własnego życia prezentowanych przez pięćdziesięciu różnych autorów, od antyku po czasy współczesne.... czytaj dalej

Marketing w organizacjach non profit

W książce opisano, w jaki sposób organizacja może osiągnąć orientację rynkową w ramach działalności non profit w dziedzinie sztuki, oświaty, opieki zdrowotnej i marketingu społecznego.... czytaj dalej

Jak zdobywać klientów
Heinz M. Goldmann Wydawnictwo: Studio Emka

Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300 pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki na rzecz praktyki. Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list kontrolnych... czytaj dalej

Technologie i systemy komunikacji oraz zarządzania informacją i wiedzą
Leszek Kiełtyka (red.) Wydawnictwo: brak danych

Publikacja została wydana z okazji cyklicznie odbywających się Konferencji nt. Multimedia w Zarządzaniu, gdzie wiodącymi zagadnieniami są teoretyczne i praktyczne zastosowania multimediów w biznesie. Spotkania... czytaj dalej

Handlowanie to gra
Wojciech Haman, Jerzy Gut Wydawnictwo: Onepress

Książka ta zostałą napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta... czytaj dalej

Jack Welch. Kto przewodzi nie musi zarządzać
Robert Slater Wydawnictwo: Studio Emka

Autor przedstawia w książce metody Jacka Welcha - najskuteczniejszego menadżera współczesnej doby - przytacza wizje i genialne strategie stosowane przez Welcha w General Electric.... czytaj dalej