Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222671 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Seth Godin Wydawnictwo: Onepress

Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę * Uczyń pospolity produkt przebojem roku * Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj * Spraw, by... czytaj dalej

Sztuka wojny. Sztuka marketingu
Gary Gagliardi, Sun Tzu Wydawnictwo: Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu * Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę * Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę * Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii... czytaj dalej

Marketing strategiczna reorientacja firmy
Piercy Nigel Wydawnictwo: Felberg

Książka składa się z 15 rozdziałów ujętych w czterech częściach. Tradycyjnie dla książek marketingowych część I została poświęcona nabywcom, ich satysfakcji oraz znaczeniu skoncentrowania na nich uwagi firmy... czytaj dalej

Windykacja. Tom I, II i III
Anna Osman, Jarosław Holwek, Przemysław Jankowski Wydawnictwo: Onepress

"Dług niespłacony" nie znaczy "dług utracony"Odwlekanie płatności, unikanie wizyt i telefonów, wymyślanie wymówek -- oto linia obrony typowego dłużnika. Zbyt wiele firm w Polsce istnieje... czytaj dalej

Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy
James M. Kouzes, Barry Z. Posner Wydawnictwo: Onepress

Wyzwanie w czterech odsłonach Przywództwo we współczesnym świecie Znaczenie zaufania i sympatii Droga od wizji do praktyki Odwaga -- naturalna cecha lidera Wielkie dokonania pozostawiają po sobie... czytaj dalej

Praktyka sprzedaży
Schnappauf Rudolf Wydawnictwo: inne

Mistrzem w sprzedaży zostaje pierwszorzędny negocjator umiejący zareagować w każdej sytuacji w sposób elastyczny i zorientowany na korzyść klienta. Ta książka oferuje skuteczne metody na każdą fazę rozmowy... czytaj dalej

Zarządzanie sprzedażą detaliczną
Roger Cox, Paul Brittain Wydawnictwo: PWE

W części pierwszej książki omówione zostały najważniejsze informacje na temat handlu detalicznego - organizacja handlu detalicznego, rodzaje przedsiębiorstw detalicznych, ich otoczenie makro i mikro, międzynarodowy... czytaj dalej

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton Wydawnictwo: Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego... czytaj dalej

Marketing skuteczne planowanie i praktyka
Schroder Harry Wydawnictwo: inne

- to praktyczny poradnik napisany przez twórcę strategii marketingowych nowoczesnych niemieckich firm. Książka ta zawiera wiadomości dotyczące nowoczesnego i skutecznego marketingu. Dostarcza wskazówek, których... czytaj dalej

Ekonomia od podstaw. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o gospodarce
Lester C. Thurow, Robert L. Heilbroner Wydawnictwo: Onepress

* Czy kapitalizm skończy się jak imperium rzymskie? * Co będzie z nami jutro -- niepokojące trendy gospodarcze. * Jak powstaje PKB -- system gospodarki rynkowej.Dokąd zaprowadzi nas współczesny kapitalizm... czytaj dalej