Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222680 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Ekonomia od podstaw. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o gospodarce
Lester C. Thurow, Robert L. Heilbroner Wydawnictwo: Onepress

* Czy kapitalizm skończy się jak imperium rzymskie? * Co będzie z nami jutro -- niepokojące trendy gospodarcze. * Jak powstaje PKB -- system gospodarki rynkowej.Dokąd zaprowadzi nas współczesny kapitalizm... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego... czytaj dalej

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym
Matkowski Paweł Wydawnictwo: Wolters Kluwer

W książce autor przedstawia propozycję systemu zarządzania ryzykiem operacyjnym w instytucji finansowej średniej wielkości, który może być stosowany w polskim sektorze finansowym i który spełnia wymagania nowej... czytaj dalej

Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy?
Anna Owczarz Wydawnictwo: Helion

Na współczesnym rynku pracy dużą rolę przy poszukiwaniu zarówno kandydatów, jak i ofert zatrudnienia, odgrywa Internet. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie swoich ofert na stronach WWW, powstają... czytaj dalej

Coaching dla kadry menedżerskiej
Mary Beth O`Neill Wydawnictwo: Rebis

Książka ta adreowana jest do coachów menedżerów na najwyższych szczeblach. Osoba prowadząca coaching jest kimś więcej niż instruktorem. Jest partnerem, który - jasno wyrażając swoje zdanie - na równi z klientami... czytaj dalej

Marketing lojalnościowy
Schuller Anne M., Fuch Gerhard Wydawnictwo: inne

Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu... czytaj dalej

Efektywne zarządzanie. Jak skutecznie podejmować decyzje, budować strukturę firmy i wykorzystywać czas
Heike Bruch, Sumantra Ghoshal Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Zaskakująca i podważająca dotychczasowe myślenie książka poruszająca problem nieefektywności działań podejmowanych przez menedżerów. Autorzy, eksperci w zakresie zarządzania, dowodzą, że chociaż intuicyjnie... czytaj dalej

Słownik marketingu
A. Ivanovic, P.H. Collin, J.Słupski Wydawnictwo: Wilga

Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia... czytaj dalej

Strategia obsługi klienta
Jacques Horovitz Wydawnictwo: PWE

W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor... czytaj dalej

Silna marka
Jacek Kall Wydawnictwo: PWE

W książce przedstawiono wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek... czytaj dalej