Sięgacie czasami po poradniki? Ja przyznam się szczerze, że kiedyś omijałam je szerokim łukiem, ale z czasem ( a może bardziej wiekiem) lubię po nie sięgać coraz częściej. A dlaczego? Bo w sumie można znaleźć tam dużo ciekawych porad, które wdrażając w swoje życie pomagają je w pewnym stopniu ulepszyć … bądź jakoś zorganizować. „Jak ogarnąć emocje w pracy” szczerze mówiąc zaciekawiło mnie i zasugerowało, że pomoże choć w pewnym stopniu ogarnąć nieogarnięte. A czy faktycznie tak się stało? Czy może to tylko złudzenie i mi się wydawało?
Współczesne miejsca pracy bywają emocjonalnym polem minowym. Od pracowników oczekuje się, że będą otwarci, ale niezbyt wylewni. Profesjonalni, ale nie sztywni. Przyjaźni, ale zachowujący dystans. „Jak ogarniać emocje w pracy” to książka dla ambitnych i zarazem wrażliwych, która pokazuje, jak skutecznie pogodzić emocje z profesjonalizmem.
Z „Jak ogarniać emocje w pracy” dowiecie się, w jaki sposób uczucia wpływają na nasze decyzje, jak zauważyć i poznać swoje emocje oraz podejść do nich ze zdrowym dystansem. Książka zawiera szereg wskazówek dla pracowników, którzy chcą wyrwać się z niezdrowych schematów, oraz szefów pragnących budować udany zespół i sprawiedliwsze , bardziej przyjazne miejsce pracy.
To idealna lektura dla tych wszyskich, którzy kiedykolwiek czuli się w pracy osamotnieni, znudzeni, sfrustrowani, przytłoczeni czy przerażeni. Zawsze będziemy mieć emocje, czas zatem nauczyć się, jak sobie z nimi radzić.
Oprócz konkretnych zagadnień w książce znajdziecie też wiele ciekawych oraz trochę ironicznych rysunków, wykresów i diagramów. Mają one za zadanie pokazać nieco obrazowo problematykę, z którą się borykamy ( bo przecież z czymś się borykamy sięgając po taką pozycję ). Książka ta podzielona jest na ciekawe i interesujące rozdziały, które mają też za zadanie pomóc nam zapamiętać te wszystkie porady, z dodatkowymi notatkami.
Autorki poprzez ten poradnik dają nam w pewnym sensie do rąk instrukcję dla pracowników, by Ci nauczyli sobie radzić ze swoimi emocjami. Ciekawe jest tu to, że autorki tych porad nie wzięły sobie ot tak. To co one nam tu opisują i radzą pochodzi z ich własnego doświadczenia, zbieranego latami.
Poradnik napisany jest czystym i przejrzystym językiem. Czyta się go naprawdę szybko i przyjemnie, a porady które tu znajdziemy naprawdę mają sens i warto moim zdaniem niektóre z nich zastosować w życiu codziennym. Pod sam koniec książki dostajemy test, który naprawdę warto wypełnić, da to nam mniej więcej pogląd na sytuację w której aktualnie się znajdujemy.
„Jak ogarniać emocje w pracy” to książka, poradnik po który naprawdę warto sięgnąć. Znajdziecie tu wiele interesujących i ciekawych wskazówek jak poradzić sobie z własnymi emocjami w pracy, jak oddzielić swoje życie osobiste od pracy i wiele, wiele innych. Gorąco Wam polecam sięgnąć po tę pozycję.
Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2021-02-24
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 336
Tytuł oryginału: No Hard Feelings
Dodał/a opinię:
Anna Szymczak
Książka poświęcona trudnym emocjom i przytłaczającym doświadczeniom: niepewności, dyskomfortowi będącemu skutkiem porównań, złości, wypaleniu, perfekcjonizmowi...