Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Wskaźniki marketingowe
Wskaźniki marketingowe
Kozielski Robert (red.)

Książka zawiera dokładne omówienie 49 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom...czytaj dalej

Okładka - Podstawy zarządzania operacyjnego
Podstawy zarządzania operacyjnego
Jasiński Zdzisław (red.)

Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania...czytaj dalej

Okładka - Wprowadzenie do rachunkowości - Podręcznik z przykładami, zadaniami i testami
Wprowadzenie do rachunkowości - Podręcznik z przykładami, zadaniami i testami
Śnieżek Ewa (red.)

Książka jest zbiorem zadań opatrzonych obszernymi komentarzami wprowadzającymi i przykładami. Dostosowano go do wymogów znowelizowanej Ustawy o rachunkowości i programu nauczania obowiązującego na polskich...czytaj dalej

Okładka - Marketing w organizacjach non profit
Marketing w organizacjach non profit
Adrian Sargeant

W książce opisano, w jaki sposób organizacja może osiągnąć orientację rynkową w ramach działalności non profit w dziedzinie sztuki, oświaty, opieki zdrowotnej i marketingu społecznego....czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie kosztami jakości
Zarządzanie kosztami jakości
Kister Agnieszka

Jakość i koszty jej uzyskania to czynniki, które w znacznym stopniu decydują o efektywności przedsiębiorstwa, kształtując zarazem jego konkurencyjność. Dlatego też analiza kosztów związanych z jakością dostarcza...czytaj dalej

Okładka - Wyniki negocjacji akcesyjnych nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej
Wyniki negocjacji akcesyjnych nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej
Tendera-Właszczuk Helena (red.)

Książka prezentuje wyniki badań prowadzonych w 2004 roku przez zespół pracowników Katedry Europejskiej Integracji Gospodarczej dotyczących negocacji akcesyjnych nowych krajów członkowskich. Przybliża procedurę...czytaj dalej

Okładka - Niematerialna wartość firmy
Niematerialna wartość firmy
Low Jonathan, Kalafut Pam

Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy szacują, że źródłem 1/3 wartości firmy są nieuchwytne i trudne do zmierzenia elementy, jak efektywność komunikacji, styl przywództwa czy kapitał intelektualny...czytaj dalej

Okładka - Praca i zarządzanie kapitałem ludzkim w perpektywie europejskiej
Praca i zarządzanie kapitałem ludzkim w perpektywie europejskiej
Pocztowski Aleksy (red.)

Proces integracji Polski z Unią Europejską jest jedną z najważniejszych przyczyn zmian zachodzących w ostatnich latach na rynku pracy oraz w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Specjaliści zajmujący się różnymi...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy