Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Szkolenia pracowników a rozwój organizacji
Szkolenia pracowników a rozwój organizacji
Kossowska Małgorzata, Sołtysińska Iwona

Książka jest kompendium wiedzy teoretycznej z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń oraz utrwalania ich efektów. Jest także praktycznym poradnikiem zawierającym...czytaj dalej

Okładka - Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania
Podstawy ekonometrii i teorii prognozowania
Witkowska Dorota

Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii, takich jak:- modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk gospodarczych oraz specyfikacja i metody doboru...czytaj dalej

Okładka - Regulowana gospodarka rynkowa
Regulowana gospodarka rynkowa
Kalina - Prasznic Urszula (red.)

Podręcznik zawiera opis najważniejszych zasad i narzędzi stosowanych przez państwo w ramach polityki ekonomicznej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Polski i Unii Europejskiej. Szczegółowo omówiono istotę...czytaj dalej

Okładka - Analiza zdarzeń na rynkach akcji
Analiza zdarzeń na rynkach akcji
Gurgul Henryk

Rynki kapitałowe na całym świecie codziennie są bombardowane setkami informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne - jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta...czytaj dalej

Okładka - Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie
Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie
Marciniak Jarosław

Każda firma powinna co pewien czas przeprowadzać audyt funkcji personalnej – nie tylko po to, by ocenić skuteczność działań i ich zgodność z przepisami, ale również po to, by usprawnić obszar zarządzania personelem...czytaj dalej

Okładka - Podstawy zarządzania operacyjnego
Podstawy zarządzania operacyjnego
Jasiński Zdzisław (red.)

Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie kosztami jakości
Zarządzanie kosztami jakości
Kister Agnieszka

Jakość i koszty jej uzyskania to czynniki, które w znacznym stopniu decydują o efektywności przedsiębiorstwa, kształtując zarazem jego konkurencyjność. Dlatego też analiza kosztów związanych z jakością dostarcza...czytaj dalej

Okładka - Badania marketingowe na rynku business-to-business
Badania marketingowe na rynku business-to-business
Kaniewska-Sęba Aleksandra, Leszczyński Grzegorz, Pilarczyk Bogna

Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Opowieści o kolorach
Nadine Debertolis
Opowieści o kolorach
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy