Książka zawiera dokładne omówienie 49 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom...czytaj dalej
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania...czytaj dalej
Książka jest zbiorem zadań opatrzonych obszernymi komentarzami wprowadzającymi i przykładami. Dostosowano go do wymogów znowelizowanej Ustawy o rachunkowości i programu nauczania obowiązującego na polskich...czytaj dalej
W książce opisano, w jaki sposób organizacja może osiągnąć orientację rynkową w ramach działalności non profit w dziedzinie sztuki, oświaty, opieki zdrowotnej i marketingu społecznego....czytaj dalej
Jakość i koszty jej uzyskania to czynniki, które w znacznym stopniu decydują o efektywności przedsiębiorstwa, kształtując zarazem jego konkurencyjność. Dlatego też analiza kosztów związanych z jakością dostarcza...czytaj dalej
Książka prezentuje wyniki badań prowadzonych w 2004 roku przez zespół pracowników Katedry Europejskiej Integracji Gospodarczej dotyczących negocacji akcesyjnych nowych krajów członkowskich. Przybliża procedurę...czytaj dalej
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy szacują, że źródłem 1/3 wartości firmy są nieuchwytne i trudne do zmierzenia elementy, jak efektywność komunikacji, styl przywództwa czy kapitał intelektualny...czytaj dalej
Proces integracji Polski z Unią Europejską jest jedną z najważniejszych przyczyn zmian zachodzących w ostatnich latach na rynku pracy oraz w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Specjaliści zajmujący się różnymi...czytaj dalej