Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie...czytaj dalej
Bez precyzyjnego określenia kompetencji wymaganych na poszczególnych stanowiskach nie można opracować dobrych planów zatrudnienia, właściwie prowadzić rekrutacji i doboru kadr ani prawidłowo ustalać wysokości...czytaj dalej
Rynki kapitałowe na całym świecie codziennie są bombardowane setkami informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne - jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta...czytaj dalej
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania...czytaj dalej
Niezwykła, przystępna, barwna, interesująca książka. Bez suchej teorii i zagmatwanych definicji. Recepta dla pojedynczego sprzedawcy i dla całej firmy nie tylko na to, jak przetrwać na rynku, ale jak odnieść...czytaj dalej
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów...czytaj dalej
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy...czytaj dalej
Autorzy książki, wychodząc z założenia, że o przewadze konkurencyjnej organizacji decydują pracujący w niej ludzie, ukazują, w jaki sposób zarządzanie personelem powinno być dostosowywane do zmian zachodzących...czytaj dalej