Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Badania marketingowe na rynku business-to-business
Badania marketingowe na rynku business-to-business
Kaniewska-Sęba Aleksandra, Leszczyński Grzegorz, Pilarczyk Bogna

Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
Oleksyn Tadeusz

Bez precyzyjnego określenia kompetencji wymaganych na poszczególnych stanowiskach nie można opracować dobrych planów zatrudnienia, właściwie prowadzić rekrutacji i doboru kadr ani prawidłowo ustalać wysokości...czytaj dalej

Okładka - Analiza zdarzeń na rynkach akcji
Analiza zdarzeń na rynkach akcji
Gurgul Henryk

Rynki kapitałowe na całym świecie codziennie są bombardowane setkami informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne - jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta...czytaj dalej

Okładka - Partycypacja w zarządzaniu a motywowanie pracowników
Partycypacja w zarządzaniu a motywowanie pracowników
Piwowarczyk Jarosław

Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Profesjonalny sprzedawca
Profesjonalny sprzedawca
Schenk George

Niezwykła, przystępna, barwna, interesująca książka. Bez suchej teorii i zagmatwanych definicji. Recepta dla pojedynczego sprzedawcy i dla całej firmy nie tylko na to, jak przetrwać na rynku, ale jak odnieść...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Martin William B.

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów...czytaj dalej

Okładka - Marketing wystawienniczy
Marketing wystawienniczy
Siskind Barry

Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy...czytaj dalej

Okładka - Nowe tendencje i wyzwania w zarządzaniu personelem
Nowe tendencje i wyzwania w zarządzaniu personelem
Zbiegień - Maciąg Lidia (red.)

Autorzy książki, wychodząc z założenia, że o przewadze konkurencyjnej organizacji decydują pracujący w niej ludzie, ukazują, w jaki sposób zarządzanie personelem powinno być dostosowywane do zmian zachodzących...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy