Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Leksykon handlu zagranicznego
Leksykon handlu zagranicznego
Białecki Klemens, Januszkiewicz Włodzimierz, Oręziak Leokadia

Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego...czytaj dalej

Okładka - Asertywność menedżera
Asertywność menedżera
Król-Fijewska Maria Fijewski Piotr

Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy...czytaj dalej

Okładka - Public relations
Public relations
Anthony Davis

W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie...czytaj dalej

Okładka - Konglomeraty finansowe
Konglomeraty finansowe
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska

W książce przedstawiono całokształt problematyki dotyczącej działania konglomeratów finansowych mających istotne znaczenie dla funkcjonowania jednolitego europejskiego rynku finansowego. Należy pamiętać, że...czytaj dalej

Okładka - Błędy o oszustwa w dokumentach finansowo-księgowych
Błędy o oszustwa w dokumentach finansowo-księgowych
Karol Schneider

Błędy i oszustwa w dokumentach finansowo-księgowych to pierwsza na polskim rynku wydawniczym praca przedstawiająca relacje prawa bilansowego, podatkowego, karno-skarbowego i cywilnego dotyczące fałszowania...czytaj dalej

Okładka - Marketing na rynku nieruchomości
Marketing na rynku nieruchomości
Ewa Stachura

Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania...czytaj dalej

Okładka - Historia gospodarcza powszechna. Wyd. III
Historia gospodarcza powszechna. Wyd. III
Jan Szpak

Historia gospodarcza powszechna to ciekawa analiza rozwoju dziejów gospodarczych świata od Starożytności do czasów współczesnych. Autor pokazał działalność człowieka od czasów najdawniejszych do najnowszych...czytaj dalej

Okładka - Badania marketingowe w praktyce
Badania marketingowe w praktyce
Zofia Kędzior, Kornelia Karcz

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy