Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego...czytaj dalej
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne...czytaj dalej
Makroekonomia jest najczęściej używanym podręcznikiem na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. W nowym, zaktualizowanym wydaniu: - przedstawiono w przystępny sposób podstawową...czytaj dalej
W książce omówiono wiele nowych metod i systemów wspomagających zarządzanie różnymi sferami działalności przedsiębiorstwa. Opracowane przez zespół autorski rozwiązania metodyczne i informatyczne obejmują cztery...czytaj dalej
Klasyczny podręcznik, w którym Autorzy przedstawiają metody analizy zjawisk rynkowych w nawiązaniu do orientacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz podają przykłady ich wykorzystania w praktyce. Omawiają również...czytaj dalej
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni róznych...czytaj dalej
Książka prezentuje doświadczenia pierwszego etapu polskich przeobrażeń oraz współczesne tendencje, a także przyszłe, najbardziej prawdopodobne kierunki i scenariusze zmian w krajowych przedsiębiorstwach....czytaj dalej
Autor wyjaśnia czym jest i jak działa reklama, uczy jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie oraz opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy....czytaj dalej