Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Ekonomika bankowości
Ekonomika bankowości
Kent Matthews, John Thompson

Autorzy przedstawiają w książce mikroekonomiczne podstawy bankowości. Po wprowadzeniu do problematyki pośrednictwa finansowego i roli banków (oraz rynków finansowych) w tym obszarze omawiają: - najważniejsze...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie logistyczne
Zarządzanie logistyczne
John J. Coyle, Edward J. Bardi

Jest to jeden z najbardziej popularnych na świecie podręczników z zakresu logistyki. Podręcznik składa się z trzech części. W części I autorzy zapoznają Czytelników z koncepcją zintegrowanego łańcucha dostaw...czytaj dalej

Okładka - Leksykon handlu zagranicznego
Leksykon handlu zagranicznego
Opracowanie Zbiorowe

Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego...czytaj dalej

Okładka - Marketing bezpośredni i interaktywny
Marketing bezpośredni i interaktywny
Merlin Stone, Alison Bond, Elizabeth Blake

Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej...czytaj dalej

Okładka - Controlling działalności marketingowej
Controlling działalności marketingowej
Marta Nowak

Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Marketing  w turystyce
Marketing w turystyce
J. Christopher Holloway, Chris Robinson

W książce, napisanej jasno i przejrzyście, autorzy przedstawiają zastosowanie reguł i narzędzi marketingu w turystyce. Zaznajamiają czytelnika z planowaniem marketingowym, zagadnieniami badań rynku, segmentacją...czytaj dalej

Okładka - Marketing w Internecie
Marketing w Internecie
Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski

W książce zostały podane informacje na temat marketingu interaktywnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy