W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu...czytaj dalej
Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy...czytaj dalej
W książce przedstawiono zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z controllingiem w wybranych podmiotach sektora budżetowego na szczeblu gminnym: jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach budżetowych...czytaj dalej
Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof.Portera : możemy zobaczyć, jak kształtująsię jego...czytaj dalej
W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach...czytaj dalej
Autorzy prezentują wypracowaną na podstawie własnych doświadczeń pięcioetapową procedurę reengineeringu procesów organizacyjnych, nazwaną Rapid Re.Pozwala ona zespołowi przeprowadzającemu zmianę w organizacji...czytaj dalej
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki...czytaj dalej
Książka :*przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści a nie produkty*ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych*omawia wpływ marki i opakowania na postrzeganie...czytaj dalej