Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania
Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania
Ireneusz P.Rutkowski

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu...czytaj dalej

Okładka - Asertywność menedżera
Asertywność menedżera
Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski

Asertywność to umiejętność wyrażania własnych uczuć, opinii, pragnień w różnych sytuacjach życia zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego w sposób otwarty i pozbawiony lęku, a zarazem respektujący uczucia i postawy...czytaj dalej

Okładka - Controlling w zarządzaniu gminą
Controlling w zarządzaniu gminą
Piotr Bednarek

W książce przedstawiono zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z controllingiem w wybranych podmiotach sektora budżetowego na szczeblu gminnym: jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach budżetowych...czytaj dalej

Okładka - Porter o konkurencji
Porter o konkurencji
Michael Porter

Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof.Portera : możemy zobaczyć, jak kształtująsię jego...czytaj dalej

Okładka - Product placement niekonwencjonalny sposób promocji
Product placement niekonwencjonalny sposób promocji
Adam Czarnecki

W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach...czytaj dalej

Okładka - Reengineering
Reengineering
Raymond L. Manganelli

Autorzy prezentują wypracowaną na podstawie własnych doświadczeń pięcioetapową procedurę reengineeringu procesów organizacyjnych, nazwaną Rapid Re.Pozwala ona zespołowi przeprowadzającemu zmianę w organizacji...czytaj dalej

Okładka - Strategia marki
Strategia marki
Jerzy Altkorn

Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki...czytaj dalej

Okładka - Strategia produktu
Strategia produktu
Mruk Henryk

Książka :*przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści a nie produkty*ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych*omawia wpływ marki i opakowania na postrzeganie...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy