Autor zapoznaje czytelników nie tylko z historią i stanem obecnym myśli ekonomicznej na świecie, lecz także z polskimi doktrynami ekonomicznymi okresu transformacji ustrojowej w latach 1989-1999. Książka powinna...czytaj dalej
Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło...czytaj dalej
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy...czytaj dalej
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor...czytaj dalej
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część...czytaj dalej
Innowacje są jednym z głównych źródeł osiągania przez przedsiębiorstwa przewagi konkurencyjnej. Każde przedsiębiorstwo, aby móc się rozwijać potrzebuje innowacji - nowych produktów, usług, technologii, systemów...czytaj dalej
Wydanie drugie. Autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych....czytaj dalej
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą ekonomii rozwoju. Autorzy omówili: ewolucję ekonomii rozwoju czynniki rozwoju społeczno-gospodarczego finansowanie wzrostu gospodarczego w krajach rozwijających się politykę...czytaj dalej