Sondażowe badania opinii publicznej mają obecnie ogromne znaczenie, ich wyniki są bowiem nieocenionym źródłem informacji dla polityków, producentów, sprzedawców oraz urzędników wielu instytucji rządowych i...czytaj dalej
Autor skoncentrował się na modelowym opisie najważniejszych problemów związanych z kształtowaniem i realizacją polityki pieniężnej oraz tam, gdzie jest to możliwe na kwantyfikacji jej podstawowych charakterystyk...czytaj dalej
Książka wyjaśnia pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy, przedstawia proces budowy strategii działania przedsiębiorstwa w środowisku etnocentrycznym...czytaj dalej
Książka ukazuje rolę informacji w każdej dziedzinie działalności w gospodarce rynkowej, uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją....czytaj dalej
W książce przedstawiono m.in: przedmiot, cele i procedurę badań rynku, metody analizy zjawisk i procesów rynkowych, studia przypadków. Adresowana jest do studentów wyższych uczelni różnych typów....czytaj dalej
W książce Autor opisuje koncepcje globalnego marketingu cyfrowego, istotne informacje w tym zakresie i strukturę postępowania krok po kroku, aby ułatwić wprowadzenie tego marketingu. Tłumaczy również, jak rozwijać...czytaj dalej
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych...czytaj dalej
Książka jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują metod podejmowania optymalnych decyzji, dążąc do zmniejszenia ryzyka przedsięwzięć gospodarczych....czytaj dalej