Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Metody i techniki sondażowych badań opinii
Metody i techniki sondażowych badań opinii
Mirosław Szreder

Sondażowe badania opinii publicznej mają obecnie ogromne znaczenie, ich wyniki są bowiem nieocenionym źródłem informacji dla polityków, producentów, sprzedawców oraz urzędników wielu instytucji rządowych i...czytaj dalej

Okładka - Współczesna polityka pieniężna
Współczesna polityka pieniężna
Kokoszczyński Ryszard

Autor skoncentrował się na modelowym opisie najważniejszych problemów związanych z kształtowaniem i realizacją polityki pieniężnej oraz tam, gdzie jest to możliwe na kwantyfikacji jej podstawowych charakterystyk...czytaj dalej

Okładka - Etnocentryzm konsumencki
Etnocentryzm konsumencki
Adam Figiel

Książka wyjaśnia pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy, przedstawia proces budowy strategii działania przedsiębiorstwa w środowisku etnocentrycznym...czytaj dalej

Okładka - Informacja marketingowa
Informacja marketingowa
Robert Pieczykolan

Książka ukazuje rolę informacji w każdej dziedzinie działalności w gospodarce rynkowej, uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją....czytaj dalej

Okładka - Badania rynku
Badania rynku
Praca Zbiorowa, Zofia Kędzior

W książce przedstawiono m.in: przedmiot, cele i procedurę badań rynku, metody analizy zjawisk i procesów rynkowych, studia przypadków. Adresowana jest do studentów wyższych uczelni różnych typów....czytaj dalej

Okładka - Marketing globalny ery cyfrowej
Marketing globalny ery cyfrowej
Bill Bishop

W książce Autor opisuje koncepcje globalnego marketingu cyfrowego, istotne informacje w tym zakresie i strukturę postępowania krok po kroku, aby ułatwić wprowadzenie tego marketingu. Tłumaczy również, jak rozwijać...czytaj dalej

Okładka - Marketing na rynku środków produkcji
Marketing na rynku środków produkcji
Wojciechowski Tadeusz

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych...czytaj dalej

Okładka - Decyzje ekonomiczne. Ujęcie ilościowe
Decyzje ekonomiczne. Ujęcie ilościowe
Bogna Gawrońska-Nowak, Grzegorz Walerysiak

Książka jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują metod podejmowania optymalnych decyzji, dążąc do zmniejszenia ryzyka przedsięwzięć gospodarczych....czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy