Globalizacja w sektorze usług polega na transnarodowym zintegrowaniu działalności usługowej na rzecz procesów wytwórczości, dystrybucji i świadzcenia usług. Autorzy przedstawiają procesy globalizacji zachodzące...czytaj dalej
Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego...czytaj dalej
W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie. Do procesów tych należą: ustalenie celów działalności przedsiębiorstwa...czytaj dalej
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia...czytaj dalej
W książce opisano miejsce oraz rolę public relations w zarządzaniu firmą. Dlatego też Autorka nie tylko skoncentrowała się na praktycznych aspektach zstosowania technik i narzędzi PR, lecz także wprowadziła...czytaj dalej
W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące...czytaj dalej
W książce wyjaśniono, czym jest wpływ społeczny w organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, zespołach pracowniczych i w organizacji, a także omówiono wiele istotnych...czytaj dalej
W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstem. Opisali również stosunkowo nowe...czytaj dalej