W części pierwszej książki omówione zostały najważniejsze informacje na temat handlu detalicznego - organizacja handlu detalicznego, rodzaje przedsiębiorstw detalicznych, ich otoczenie makro i mikro, międzynarodowy...czytaj dalej
Podręcznik całościowo ujmuje zagadnienia związane z zarządzaniem finansowym bankiem ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania efektywnością, ryzykiem i kapitałem. Omówione zostały także obserwowane w ostatnich...czytaj dalej
Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii...czytaj dalej
Zachodzące w świecie procesy internacjonalizacji i globalizacji, a także rozszerzenie Unii Europejskiej sprawiają, że rośnie zainteresowanie międzynarodowymi stosunkami gospodarczymi. Podręcznik ten wyjaśnia...czytaj dalej
Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach...czytaj dalej
Ważnym instrumentem zarządzania przedsiębiorstwem jest rachunkowość zarządcza, której istotą jest dostarczanie informacji ekonomicznych niezbędnych do skutecznego sterowania przebiegiem procesów gospodarczych...czytaj dalej
Autorka, w sposób nowoczesny i kompleksowy, zaprezentowała różne relacje banki - rynki kapitałowe, z uwzględnieniem procesu globalizacji oraz znaczenia banków jako pośredników, gwarantów, emitentów i inwestorów...czytaj dalej
Jest to podręcznik do studiowania mikroekonomii na poziomie średnio zaawansowanym. Obejmuje on wiedzę dotyczącą gospodarki doskonale konkurencyjnej (postępowanie konsumenta i producenta, funkcjonowanie firmy...czytaj dalej