Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie
System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie
Adam Nowicki

W książce autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu oraz przykłady rozwiązań praktycznych, tzn...czytaj dalej

Okładka - Międzynarodowy system walutowy. Kierunki ewolucji
Międzynarodowy system walutowy. Kierunki ewolucji
Janusz Bilski

W podręczniku zostały przedstawione zmiany, które zaszły w międzynarodowym systemie walutowym oraz prawdopodobne kierunki rozwoju tego systemu w XXI wieku. Analizując zmiany, autor skupił się na liberalizacji...czytaj dalej

Okładka - Wstęp do ekonomii
Wstęp do ekonomii
Bogusław Czarny

Podręcznik wprowadza w zagadnienia współczesnej ekonomii, opisując i wyjaśniając procesy gospodarowania we współczesnym świecie na początku XXI wieku. Nie zawiera on szczegółowego wykładu teorii ekonomii, a...czytaj dalej

Okładka - Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw
Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw
Justyna Światowiec

W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem...czytaj dalej

Okładka - Funkcjonowanie rynku
Funkcjonowanie rynku
Wojciech Wrzosek

Książka zawiera kompleksowe i usystematyzowane ujęcie zagadnień dotyczących rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Zawiera podstawowy zakres wiedzy, którą należy opanować, jeśli chce się rozumieć...czytaj dalej

Okładka - Statystyka nie jest trudna. Część 2. Metody wnioskowania statystycznego
Statystyka nie jest trudna. Część 2. Metody wnioskowania statystycznego
Andrzej Luszniewicz

Piąte wydanie podręcznika, który zawiera popularny wykład metod wnioskowania statystycznego w warunkach niepewności. W przystępny sposób omówiono w nim zagadnienia weryfikacji hipotez statystycznych, ograniczając...czytaj dalej

Okładka - Analiza kosztów firmy
Analiza kosztów firmy
Kazimierz Sawicki

Pozycja poświęcona jest analizie kosztów w różnych układach i przedziałach czasowych, w trybach ex post i ex ante, w stosunku do takich wielkości, jak zatrudnienie, sprzedaż, zaangażowane kapitały, itp. Intencją...czytaj dalej

Okładka - Dystrybucja produktów
Dystrybucja produktów
Anna Czubała

Celem tej pracy, skierowanej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zagadnienia związane z organizacją...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy