W książce autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu oraz przykłady rozwiązań praktycznych, tzn...czytaj dalej
W podręczniku zostały przedstawione zmiany, które zaszły w międzynarodowym systemie walutowym oraz prawdopodobne kierunki rozwoju tego systemu w XXI wieku. Analizując zmiany, autor skupił się na liberalizacji...czytaj dalej
Podręcznik wprowadza w zagadnienia współczesnej ekonomii, opisując i wyjaśniając procesy gospodarowania we współczesnym świecie na początku XXI wieku. Nie zawiera on szczegółowego wykładu teorii ekonomii, a...czytaj dalej
W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem...czytaj dalej
Książka zawiera kompleksowe i usystematyzowane ujęcie zagadnień dotyczących rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Zawiera podstawowy zakres wiedzy, którą należy opanować, jeśli chce się rozumieć...czytaj dalej
Piąte wydanie podręcznika, który zawiera popularny wykład metod wnioskowania statystycznego w warunkach niepewności. W przystępny sposób omówiono w nim zagadnienia weryfikacji hipotez statystycznych, ograniczając...czytaj dalej
Pozycja poświęcona jest analizie kosztów w różnych układach i przedziałach czasowych, w trybach ex post i ex ante, w stosunku do takich wielkości, jak zatrudnienie, sprzedaż, zaangażowane kapitały, itp. Intencją...czytaj dalej
Celem tej pracy, skierowanej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zagadnienia związane z organizacją...czytaj dalej