W podręczniku przedstawiono usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego. do analizy zarządzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarządzania zastosowano podejście systemowe, dzięki...czytaj dalej
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi...czytaj dalej
Problematyka efektywności marketingu jest niezwykle trudna do badania, zarówno od strony metodycznej, jak i empirycznej. W książce autorzy analizują to zagadnienie, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów...czytaj dalej
Opracowanie wykracza poza tradycyjny schemat podręczników geografii ekonomicznej. Autorzy, zespół pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej, postawili sobie za cel przedstawienie: podstawowych różnic występujących...czytaj dalej
Autor podjął próbę wskazania zasad, praw i prawidłowości determinujących zagraniczną i międzynarodową politykę ekonomiczną. W pierwszych rozdziałach zaprezentował cele, środki i narzędzia umożliwiające osiągnięcie...czytaj dalej
W książce autor omawia narzędzia i techniki, dzięki którym grupowe rozpoznawanie, analizowanie i rozwiązywanie problemów staje się zrozumiałe i skuteczne. Przedstawiony w opracowaniu schemat z pewnością umożliwi...czytaj dalej
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe...czytaj dalej
Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych...czytaj dalej