Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu
Zarządzanie strategiczne. Systemowa koncepcja biznesu
Praca Zbiorowa, Mieczysław Moszkowicz

W podręczniku przedstawiono usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego. do analizy zarządzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarządzania zastosowano podejście systemowe, dzięki...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie wiedzą
Christina Evans

Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi...czytaj dalej

Okładka - Efektywność marketingu
Efektywność marketingu
Praca zbiorowa

Problematyka efektywności marketingu jest niezwykle trudna do badania, zarówno od strony metodycznej, jak i empirycznej. W książce autorzy analizują to zagadnienie, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów...czytaj dalej

Okładka - Geografia gospodarcza świata
Geografia gospodarcza świata
Praca Zbiorowa Irena Fireli

Opracowanie wykracza poza tradycyjny schemat podręczników geografii ekonomicznej. Autorzy, zespół pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej, postawili sobie za cel przedstawienie: podstawowych różnic występujących...czytaj dalej

Okładka - Zagraniczna i międzynarodowa polityka ekonomiczna
Zagraniczna i międzynarodowa polityka ekonomiczna
Paweł Bożyk

Autor podjął próbę wskazania zasad, praw i prawidłowości determinujących zagraniczną i międzynarodową politykę ekonomiczną. W pierwszych rozdziałach zaprezentował cele, środki i narzędzia umożliwiające osiągnięcie...czytaj dalej

Okładka - Grupowe rozwiązywanie problemów
Grupowe rozwiązywanie problemów
Mike Robson

W książce autor omawia narzędzia i techniki, dzięki którym grupowe rozpoznawanie, analizowanie i rozwiązywanie problemów staje się zrozumiałe i skuteczne. Przedstawiony w opracowaniu schemat z pewnością umożliwi...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Tadeusz Dudycz

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe...czytaj dalej

Okładka - Strategie rozwoju handlu
Strategie rozwoju handlu
Tomasz Domański

Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy