Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Operacje handlu zagranicznego
Operacje handlu zagranicznego
Klemens P. Białecki

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Czytelnik zapozna się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz...czytaj dalej

Okładka - Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa
Jan Duraj

Podręcznik całościowo prezentuje funkcjonowanie przedsiębiorstw działających w różnych formach organizacyjnych i mających odmienne struktury własności kapitału. Autor szczegółowo omówił: istotę przedsiębiorstwa...czytaj dalej

Okładka - Podstawy ekonomii matematycznej
Podstawy ekonomii matematycznej
Alpha C. Chiang

W gospodarce rynkowej ekonomia posługuje się w znacznej mierze modelami matematycznymi i matematyką jako zasadniczymi narzędziami. Aby uwydatnić znaczenie matematyki dla ekonomii, Autor przyjął jednolity schemat...czytaj dalej

Okładka - Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Irena Ozimek

W książce poruszono szeroki zakres zagadnień obejmujących ochronę i edukację konsumentów. Omówiono zagadnienia dotyczące m.in. pozycji konsuemnta na rynku, przybliżono genezę, rozwój i cele polityki konsumenckiej...czytaj dalej

Okładka - Szkice o polityce pieniężnej
Szkice o polityce pieniężnej
Wojtyna Andrzej

W książce przedstawiono kierunki badań nad polityką pieniężną w kontekście przemian we współczesnej makroekonomii. Poszczególne rozdziały poświęcono m.in.: kryzysom finansowym, kosztom dezinflacji, skuteczności...czytaj dalej

Okładka - Ochrona środowiska
Ochrona środowiska
Górka Kazimierz i inni

W książce przedstawiono problemy związane z zanieczyszczeniem środowiska, powodowanym przez przemysł, rolnictwo i gospodarkę komunalną. W Suplemencie przedstawiono problemy prawne ochrony środowiska w obowiązującym...czytaj dalej

Okładka - Strategiczne podejście do klientów
Strategiczne podejście do klientów
Stanley A. Brown

W książce Autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków...czytaj dalej

Okładka - Globalizacja i integracja europejska
Globalizacja i integracja europejska
red. Juliusz Kotyński

Autorzy pokazali, że po spełnieniu pewnych warunków uczestnictwo w europejskiej integracji pozwoli polskiej gospodarce odnosić korzyści z globalizacji, a jednocześnie chronić ją przed niektórymi jej niebezpieczeństwami....czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy