Logo wydawnictwa - PWE

Książki wydawnictwa

Okładka - Skuteczne podejmowanie decyzji
Skuteczne podejmowanie decyzji
Stephen Robbins

Książka jest adresowana do każdego, kto codziennie podejmuje wiele decyzji. Z pewnością będzie bardzo przydatna dla studentów zarządzania, psychologii, socjologii, dziennikarstwa, politologii, stosunków międzynarodowych...czytaj dalej

Okładka - Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym
Ludwik Mazurkiewicz

Autor omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele...czytaj dalej

Okładka - Prawo handlowe dla ekonomistów
Prawo handlowe dla ekonomistów
Kazimierz Kruczalak

Oprócz uwzględnienia podstawowych aktów prawnych, w książce zostały omówione zasady podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej, formy koncentracji kapitałowej, a także typowe czynności handlowe w...czytaj dalej

Okładka - Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie
Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie
Wiesław Pluta

Jednym z ważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. Autor poświęcił wiele...czytaj dalej

Okładka - Statystyka dla studiów licencjackich
Statystyka dla studiów licencjackich
Jarosław Podgórski

Podręcznik zawiera popularny wykład statystyki opisowej i matematycznej dostosowany do typowego programu zajęć z tego przemiotu na studiacj licencjackich. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane w przystępny...czytaj dalej

Okładka - Statystyka. Zbiór zadań
Statystyka. Zbiór zadań
Praca Zbiorowa, Helena Kassyk-Rokicka

Książka umożliwia zrozumienie istoty metod statystycznych oraz ich stosowanie w praktyce. w treści zadań zawiązano do zjawisk społeczno-ekonomicznych występujących we współczesnym świecie. W większości rozdziałów...czytaj dalej

Okładka - Public relations
Public relations
Żbikowska Agnieszka

Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częśćiej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi...czytaj dalej

Okładka - Integracja europejska
Integracja europejska
Marszałek Antoni (red.)

Autorzy podzielili książkę na siedem części, w których opisali: podstawowe zasady integracji, system podmiotowy integracji europejskiej, system walutowy Wspólnoty Europejskiej, system gospodarczy i społeczny...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy