Książka jest adresowana do każdego, kto codziennie podejmuje wiele decyzji. Z pewnością będzie bardzo przydatna dla studentów zarządzania, psychologii, socjologii, dziennikarstwa, politologii, stosunków międzynarodowych...czytaj dalej
Autor omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele...czytaj dalej
Oprócz uwzględnienia podstawowych aktów prawnych, w książce zostały omówione zasady podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej, formy koncentracji kapitałowej, a także typowe czynności handlowe w...czytaj dalej
Jednym z ważniejszych obszarów zarządzania firmą są finanse, a zwłaszcza metody ich planowania, umożliwiające określenie skutków finansowych przyjętych strategii i podejmowanych decyzji. Autor poświęcił wiele...czytaj dalej
Podręcznik zawiera popularny wykład statystyki opisowej i matematycznej dostosowany do typowego programu zajęć z tego przemiotu na studiacj licencjackich. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane w przystępny...czytaj dalej
Książka umożliwia zrozumienie istoty metod statystycznych oraz ich stosowanie w praktyce. w treści zadań zawiązano do zjawisk społeczno-ekonomicznych występujących we współczesnym świecie. W większości rozdziałów...czytaj dalej
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częśćiej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi...czytaj dalej
Autorzy podzielili książkę na siedem części, w których opisali: podstawowe zasady integracji, system podmiotowy integracji europejskiej, system walutowy Wspólnoty Europejskiej, system gospodarczy i społeczny...czytaj dalej