W jaki sposób zachęcić pracowników do kreatywności i przedsiębiorczości? Jak wpłynąć na ludzi, żeby zaczęli postrzegać problemy nie jako przeszkody na drodze do sukcesu, lecz jako możliwości wprowadzania innowacji? Jak pobudzić leniuchów, aby stali się odważnymi badaczami? Jakie techniki należy stosować w codziennej pracy, by jako szef być przykładem, by inspirować i motywować ludzi do większej kreatywności? Książka ta jest skierowana do menadżerów wszystkich rodzajów firm, którzy chcą dzięki zawartym w niej praktycznym ćwiczeniom zwiększyć efektywność i podnieść poziom oferowanych usług.
Informacje dodatkowe o Twórcze myślenie w zarządzaniu:
Wydawnictwo: GWP Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing ISBN:
83-60083-26-6
Liczba stron: 184
więcej
Kup książkę Twórcze myślenie w zarządzaniu
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki
Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.