W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222582 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!
Książka powstała w celu zaspokojenia zapotrzebowania zgłaszanego przez studentów, a także uczestników różnych kursów. W książce połączono nie tylko teorię procesu analizy z praktycznym jej wykorzystaniem, ale... czytaj dalej
Obecne problemy gospodarki spowodowane są, w dużej mierze, słabą organizacją i zarządzaniem w naszych przedsiębiorstwach. Brak praktyki funkcjonowania w gospodarce rynkowej nie pozwala wielu przedsiębiorstwam... czytaj dalej
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W... czytaj dalej
W książce przedstawiono najważniejsze kategorie finansowe i procesy gospodarcze następujące w jednostkach, a stanowiące przedmiot pomiaru w systemie rachunkowości. Zagadnienia te wyjaśniono przy uwzględnieniu... czytaj dalej
Książka przedstawia zagadnienia z obszaru problematyki upadłości przedsiębiorstw, m.in.: wykaz międzynarodowych aktów prawa regulujących transgraniczne postępowania upadłościowe oraz obecnie obowiązujące na... czytaj dalej
Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania... czytaj dalej
Rozwój gospodarki rynkowej, zmienne otoczenie przedsiębiorstw, wzrost konkurencyjności, globalizacja, coraz większe trudności z koordynacją jednostek wchodzących w ich skład - wszystkie te czynniki komplikują... czytaj dalej
18 września 2006 r. Komitet Standardów Rachunkowości jednogłośnie uchwalił Krajowy Standard Rachunkowości nr 3 "Niezakończone usługi budowlane" (w skrócie KSR 3) odpowiadając na silne zapotrzebowanie... czytaj dalej
Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniające wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym, socjologicznym... czytaj dalej
Czy śniło ci się kiedyś, że podłapujesz tego dużego klienta? Że podpisujesz ten gigantyczny kontrakt, który ustawi cię na czele stawki? Na stronach tej książki przedstawiamy strategię sprzedażową i marketingową... czytaj dalej