Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222683 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki
Robert F. Hartley Wydawnictwo: Helion

Stare porzekadło mówiące, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach, jest szczególnie prawdziwe w marketingu. Jak wielokrotnie można było się przekonać, stosowanie pozornie prawidłowych metod marketingowych... czytaj dalej

Marketing
Philip Kotler Wydawnictwo: Rebis

To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego... czytaj dalej

Psychologiczne i socjologiczne aspekty zarządzania
Ratyński Władysław Wydawnictwo: brak danych

"W prezentowanej książce autor podjął się problematyki zarządzania, szczególnie akcentując znaczenie psychologii podstawowej i społecznej. Z pewnością zagadnienia zarządzania, rozwijane głównie na wydziałach... czytaj dalej

Odpowiedzialne i skuteczne kierowanie szkołą
Fullan Michael Wydawnictwo: PWN

Książka prezentuje sposoby skutecznego i odpowiedzialnego kierowania szkołą, wyposażając czytelnika w niezbędną wiedzę i umiejętności. Autor, jeden z najbardziej znanych na świecie teoretyków zmian oświatowych... czytaj dalej

Obsługa celna w przepływie towarów
Gołębiewski Stefan Wydawnictwo: brak danych

Przedmiotem treści zawartej w książce jest procedura obsługi celnej w przepływie towarów po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej, według stanu prawnego na 1 stycznia 2005 roku. Książka została wzbogacona... czytaj dalej

Psychologia organizacji i zarządzania
Jan F. Terelak Wydawnictwo: brak danych

Książka opisuje firmę jako strukturę organizacyjną zarządzaną w głównej mierze zasobami ludzkimi. Ową organizację, jaką jest każdy zakład pracy autor ujmuje z trzech perspektyw: jednostkowej, grupowej i systemowej.... czytaj dalej

Komunikacja marketingowa
Szymoniuk Barbara (red.) Wydawnictwo: PWE

W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy... czytaj dalej

Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie
Perechuda Kazimierz (red.) Wydawnictwo: PWN

Książka jest podręcznikiem akademickim, zawierającym kompendium informacji i metod zarządzania wiedzą, bardzo przydatnym zarówno dla studentów uczelni ekonomiczno-menedżerskich, jak i dla praktyków – menedżerów... czytaj dalej

Relacje z klientem. Marketing partnerski
Ian H. Gordon Wydawnictwo: PWE

Tematem tej książki są partnerskie relacje w środowisku biznesu, dzięki którym sprzedawca tworzy nową wartość (korzyść) dla klientów, dostawców, inwestorów oraz swoich pracowników. Przedstawione w niej koncepcje... czytaj dalej

Zarządzanie ryzykiem a ubezpieczenia
Wiliams C.Arthur, Smith Michael L., Young Peter C. Wydawnictwo: PWN

Niniejsze publikacja stanowi kompendium wiedzy ekonomicznej na temat ubezpieczenia, jako jednego z narzędzi zarządzania ryzykiem. Autorzy wyjaśniają rolę i miejsce ubezpieczeń w działalności podmiotów gospodarczych... czytaj dalej