czytelnicze wyzwanie ;-)
Bardzo dobra książka skupiająca się na biografii Steva Jobsa, a także wokół jego pierwszej działalności gospodarczej, która kończy się na międzynarodowej firmie Apple. Są też nawiązania do rywalizacji na rynku z Billem Gatesem, zmian składów zarządów, ich decyzji, usunięcia Steva z jego własnej firmy Apple za czasów Sculleya, a także powrót Steva i podbicia wartości akcji firmy, wyciągnięcie z kryzysu Apple, w międzyczasie przyłączenie i kooperacja również Steva z Pixarem, a także odnowienie umowy Pixara z Waltem Disneyem i wynegocjowanie korzystnych warunków. Opisane są również zamiłowania Steva do estetyki i architektury, która ma znaczenie w projektowaniu 'opakowania' dla najnowszych technologii, a także procesy powstawania Macintosha, poprzez iPoda, iPhone, iPada. Poza tym są nawiązania do wkładu Steva w marketing własnych produktów, kampanie reklamowe, rozbudowania sieci sklepowych Apple a także zrewolucjonizowanie rynku muzycznego z pomocą iTunes (programów, gdzie można zakupić prawnie, legalnie mp3 zespołów). Również biografia oprócz zamiłowania Steva do pasji technologii, skupia się również psychologicznie na jego cechach osobowościowych, wątkach miłosnych, a także procesu nowotworowego i okresu leczeniowego Steva. Książka bardzo dobra, nieprzebarwiona, autor książki (red. New York Times) stara się oddać, jak najbardziej obiektywny charakter książki, stworzyć portret psychologiczny Jobsa na podstawie dostępu do bardzo wiarygodnych źródeł (czyli wywiadów ze współpracownikami Jobsa, a także rodziną).
Informacje dodatkowe o Steve Jobs:
Wydawnictwo: Insignis
Data wydania: 2011-11-15
Kategoria: Biografie, wspomnienia, listy
ISBN:
978-83-61428-48-0
Liczba stron: 732
Dodał/a opinię:
Joasia Rutkowska
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
„Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają.”
Więcej