Okładka książki - Znalezione nie kradzione

Znalezione nie kradzione



Tom 2 cyklu Detektyw Bill Hodges
Ocena: 4.77 (44 głosów)
opis
Inne wydania:
Ta książka jest dowodem na to że można z zapartym tchem czytać prozę Kinga nie bojąc się przy tym własnego cienia. Przeraża natomiast umysł literackiego fanatyka który miłością darzy tylko fikcyjną postać - Jimmiego Golda. Matka, życie, mała dziewczynka, stary przyjaciel? "Wszystko gówno znaczy." Nastolatek Peter Saubers jest na najlepszej drodze żeby, o ironio, również pozwolić się omotać pragnieniu posiadania historii Jimmiego Golda na wyłączność. Na szczęście dla młodego człowieka jest coś cenniejszego niż unikatowe rękopisy - rodzina. Tylko że Morrisa Bellamy wyszedł z więzienia i nic go nie powstrzyma przed odzyskaniem rękopisów, zwłaszcza że odkrył ten słaby punkt Petera. Walka się zaczęła a czas biegnie nieubłaganie. Ponieważ ważną postacią jest detektyw Bill Hodges żałuję że nie czytałam wcześniej "Pana Mercedesa".

Informacje dodatkowe o Znalezione nie kradzione:

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2015-06-10
Kategoria: Kryminał, sensacja, thriller
ISBN: 9788378855996
Liczba stron: 480
Tytuł oryginału: Finders Keepers
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Rafał Lisowski
Dodał/a opinię: myszaj

więcej
Zobacz opinie o książce Znalezione nie kradzione

Kup książkę Znalezione nie kradzione

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Miasteczko Salem
Stephen King0
Okładka ksiązki - Miasteczko Salem

Po śmierci żony Ben Mears wraca do Jerusalem w stanie Maine, gdzie spędził kilka lat jako dziecko. W drodze do miasteczka zatrzymuje się na chwilę w starym...

Sklepik z marzeniami
Stephen King0
Okładka ksiązki - Sklepik z marzeniami

Tajemniczy przybysz z Europy, Leland Gaunt, otwiera w Castle Rock sklep, w którym można kupić 'wszystko, o czym zamarzysz'. Ceną za zrealizowanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy