Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Faktoring w małych i  średnich przedsiębiorstwach
Faktoring w małych i średnich przedsiębiorstwach
Tokarski Maciej

Faktoring to wykup wierzytelno ci przed terminem płatno ci wskazanym na fakturze. Usługa ta umożliwia sprzedanie wierzytelno ci i wcze niejsze uzyskanie rodków pieniężnych za dostarczone towary i usługi. Głównym...czytaj dalej

Okładka - Marketing na rynku międzynarodowym
Marketing na rynku międzynarodowym
Grzegorczyk Wojciech

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie ryzykiem w przedsięwzięciach inwestycyjnych
Zarządzanie ryzykiem w przedsięwzięciach inwestycyjnych
Rogowski Waldemar, Michalczewski Andrzej

Decyzje inwestycyjne można uznać za najważniejsze decyzje gospodarcze ze względu na stopień, w jakim wpływają na sytuację ekonomiczno-finansową przedsiębiorstwa. Waga tych decyzji wynika między innymi z tego...czytaj dalej

Okładka - Kultura organizacyjna - diagnoza i zmiana
Kultura organizacyjna - diagnoza i zmiana
Cameron Kim S., Quinn Robert E.

Kultura organizacyjna jest zasadniczym czynnikiem wpływającym na efektywność każdego przedsiębiorstwa. Autorzy uzasadniają to twierdzenie, przytaczając wyniki badań i przykłady znanych firm, oraz przedstawiają...czytaj dalej

Okładka - Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie
Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie
Marciniak Jarosław

Każda firma powinna co pewien czas przeprowadzać audyt funkcji personalnej – nie tylko po to, by ocenić skuteczność działań i ich zgodność z przepisami, ale również po to, by usprawnić obszar zarządzania personelem...czytaj dalej

Okładka - Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Bramham John

Benchmarking to metoda rozwijania oraz poprawy funkcjonowania przedsiębiorstw, polegająca na porównywaniu efektywności własnej organizacji z wynikami uzyskiwanymi przez firmy, które można uznać za wzór, a następnie...czytaj dalej

Okładka - Biznes internetowy - strategie i modele
Biznes internetowy - strategie i modele
Afuah Allan, Tucci Christopher L.

Pozycja łączy w sobie cechy naukowego opracowania i praktycznego przewodnika. Autorzy omawiają teorie, modele i strategie będące kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej przy użyciu Internetu...czytaj dalej

Okładka - Dyrektor finansowy
Dyrektor finansowy
Shim Jae K., Siegel Joel G.

Napisana przez dwóch wybitnych amerykańskich profesorów rachunkowości i finansów książka to obszerny, systematyczny zbiór informacji, metod, technik i wskazówek dla osób odpowiedzialnych za finanse we wszystkich...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy