Logo wydawnictwa - Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych


Książki wydawnictwa

Okładka - Ekonomiczne aspekty integracji europejskiej
Ekonomiczne aspekty integracji europejskiej
Hansen Druda Jorgen

Tytuł angielski:EUROPEAN INTEGRATIONAn Economic PerspectiveCelem książki jest wyjaśnienie motywów i przesłanek procesu integracji europejskiej oraz dokonanie oceny postępu integracji na podstawie doświadczeń...czytaj dalej

Okładka - Etyka w biznesie i zarządzaniu
Etyka w biznesie i zarządzaniu
Kietliński Krzysztof, Reyes Victor, Oleksyn Tadeusz

Choć etyka biznesu jest młodą dziedziną, liczy sobie bowiem zaledwie kilkadziesiąt lat, większość czołowych firm ze Stanów Zjednoczonych i co trzecia duża firma brytyjska opracowały własne kodeksy postępowania...czytaj dalej

Okładka - Jednolity rynek europejski
Jednolity rynek europejski
Kundera Jarosław

tytuł oryginału:SINGLE EUROPEAN MARKETJednolity rynek europejski to specyficzny organizm gospodarczy, a jednocześnie zbiór reguł wspólnej polityki ekonomicznej. Jego celem jest doprowadzenie do takich zmian...czytaj dalej

Okładka - Listy kontrolne dla handlowców
Listy kontrolne dla handlowców
Scheitlin Victor

Książka zawiera listy kontrolne z zakresu prowadzenia sprzedaży, zarządzania działem sprzedaży oraz sztuki negocjacji. Listy kontrolne znakomicie się sprawdzają w skomplikowanych działaniach rutynowych. Korzysta...czytaj dalej

Okładka - Marketing wirtualny
Marketing wirtualny
Sznajder Andrzej

Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz...czytaj dalej

Okładka - Outsourcing funkcji personalnej
Outsourcing funkcji personalnej
Cook Mary F.

Outsourcing jest metodą doskonalenia sposobu przeprowadzania tych procesów, które nie są dla organizacji bezpośrednim źródłem przychodu, poprzez zlecenie ich specjalistycznej firmie zewnętrznej. Często dotyczy...czytaj dalej

Okładka - Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw
Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw
Rogoda Bogdan

W monografii poświęconej zagadnieniom kształtowania poziomu cen i metod wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia problem od strony teoretycznej, następnie charakteryzuje...czytaj dalej

Okładka - Public relations
Public relations
Black Sam

Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną – to podstawowe założenia public relations...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy