Tytuł angielski:EUROPEAN INTEGRATIONAn Economic PerspectiveCelem książki jest wyjaśnienie motywów i przesłanek procesu integracji europejskiej oraz dokonanie oceny postępu integracji na podstawie doświadczeń...czytaj dalej
Choć etyka biznesu jest młodą dziedziną, liczy sobie bowiem zaledwie kilkadziesiąt lat, większość czołowych firm ze Stanów Zjednoczonych i co trzecia duża firma brytyjska opracowały własne kodeksy postępowania...czytaj dalej
tytuł oryginału:SINGLE EUROPEAN MARKETJednolity rynek europejski to specyficzny organizm gospodarczy, a jednocześnie zbiór reguł wspólnej polityki ekonomicznej. Jego celem jest doprowadzenie do takich zmian...czytaj dalej
Książka zawiera listy kontrolne z zakresu prowadzenia sprzedaży, zarządzania działem sprzedaży oraz sztuki negocjacji. Listy kontrolne znakomicie się sprawdzają w skomplikowanych działaniach rutynowych. Korzysta...czytaj dalej
Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz...czytaj dalej
Outsourcing jest metodą doskonalenia sposobu przeprowadzania tych procesów, które nie są dla organizacji bezpośrednim źródłem przychodu, poprzez zlecenie ich specjalistycznej firmie zewnętrznej. Często dotyczy...czytaj dalej
W monografii poświęconej zagadnieniom kształtowania poziomu cen i metod wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia problem od strony teoretycznej, następnie charakteryzuje...czytaj dalej
Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną to podstawowe założenia public relations...czytaj dalej