Książka zawiera listy kontrolne z zakresu prowadzenia sprzedaży, zarządzania działem sprzedaży oraz sztuki negocjacji. Listy kontrolne znakomicie się sprawdzają w skomplikowanych działaniach rutynowych. Korzysta...czytaj dalej
Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz...czytaj dalej
Książka zawiera dokładne omówienie 49 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom...czytaj dalej
Wysokiego poziomu fluktuacji personelu często nie rozpatruje się w kategoriach problemu. Nierzadko organizacje dokładają jedynie starań, by zatrzymywać tych nielicznych pracowników, którzy odznaczają się szczególnie...czytaj dalej
Autor radzi, jak dostosować styl zarządzania do nowego tempa i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, tak aby zapewnić właściwe wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa. Książka zawiera nie tylko przegląd...czytaj dalej
tytuł oryginału:SINGLE EUROPEAN MARKETJednolity rynek europejski to specyficzny organizm gospodarczy, a jednocześnie zbiór reguł wspólnej polityki ekonomicznej. Jego celem jest doprowadzenie do takich zmian...czytaj dalej
Unia Europejska stwarza nowe szanse rozwoju kultury i ochrony dziedzictwa narodowego krajów członkowskich. W książce zaprezentowano mozliwości otwierające się przed sektorem kultury w Polsce po wstąpieniu do...czytaj dalej
Ryzyko kredytowe - istota, nośniki i cele pomiaruPomiar i modelowanie ryzyka kredytowegoPomiar ryzyka kredytowego oparty na rozkładzie wartości przedsiębiorstwaAnaliza ryzyka w modelu opcyjnym w Polsce...czytaj dalej