7 kroków do udanej sprzedaży

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2006
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0033-7
Liczba stron: 120
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Zostań sprzedawcą doskonałymProwadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces. Wiedzę o sposobie realizacji tych kroków może, a nawet powinien posiąść każdy specjalista do spraw sprzedaży i samodzielny przedsiębiorca.Książka "7 kroków do udanej sprzedaży" przedstawia nowoczesną technikę sprzedaży, dzięki której można znacznie podnieść obroty i zyski firmy, zdobyć nowych klientów i utrzymać obecnych. Autorka -- Traci Bild, wykorzystując wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i szkoleniach dla przedstawicieli handlowych, prezentuje wypracowany przez siebie system pracy z klientami. Czytając tę książkę, nauczysz się prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami, przełamywać niechęć klientów do spotkania, rozpoznawać ich potrzeby i współpracować z nimi po zakończeniu procesu sprzedaży. * Rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem * Umiejętność robienia notatek * Przygotowywanie scenariusza spotkania * Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klienta * Tworzenie profilu klienta * Utrzymywanie kontaktu z klientem * Zdobywanie nowych klientów

Kup książkę 7 kroków do udanej sprzedaży

Opinie o książce - 7 kroków do udanej sprzedaży

Reklamy