Jak zostać szamanem sprzedaży

Wydawnictwo: Vocatio
Data wydania: 2005
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7146-238-7
Liczba stron: 134
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Obowiązkowa lektura na szkoleniach w najlepszych organizacjach handlowych na świecie np. Citigroup, IBM czy General Electric. Skoro oni skorzystali na tych radach dlaczego i ty nie miałbyś? Trochę deszczu dobrobytu każdej firmie się przyda. Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award przyznawanej przez magazyn Sales and Marketing Management najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym "Jak zostać CEO" i "Jak zostać szamanem sprzedaży", ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje nie konwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.

Kup książkę Jak zostać szamanem sprzedaży

Opinie o książce - Jak zostać szamanem sprzedaży

Inne książki autora
Sekrety wielkich handlowców, czyli jak dokonywać tego, czego inni nie mogą
Jeffrey J. Fox0
Okładka ksiązki - Sekrety wielkich handlowców, czyli jak dokonywać tego, czego inni nie mogą

W trakcie wywiadów z 50 najwybitniejszymi postaciami amerykańskiej gospodarki rozmaitych branż Fox wyłuskał wypróbowane techniki i ciężko wypracowaną mądrość...

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
Jeffrey J. Fox0
Okładka ksiązki - Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald`s po pięćdziesiątce. Pułkownik...

Reklamy