MBA. Kompendium

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-827-9
Liczba stron: 368
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESUprosto z najbardziej prestiżowych kursów MBAW ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami. Pozostały firmy, które zaspokajały potrzeby rynku. Tworzenie strategii w takich firmach zaczyna się od zdefiniowania tych potrzeb. Zbudowanie stabilnej firmy i utrzymywanie jej na rynku wymaga innowacyjności. Bez opanowania podstaw wiedzy o biznesie jest to wręcz niemożliwe.MBA. Kompendium to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku. Autorzy -- wykładowcy Darden School działającej przy University of Virginia, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni kształcących menedżerów -- opisują teorię i praktykę nowoczesnego biznesu. Omawiają wszystkie tematy wykładane na pierwszym roku typowego kursu MBA: marketing, ekonomię, etykę biznesu, przywództwo, strategię i zarządzanie zasobami ludzkimi i skupiają się na wyzwaniach, przed jakimi staje menedżer nowoczesnej firmy. Rola przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce Etyka nowoczesnego biznesu Mikroekonomia i makroekonomia Zarządzanie relacjami z klientami Definiowanie strategii przedsiębiorstwa Zasady rachunkowości w firmie Sposoby interpretacji sprawozdań finansowych Zarządzanie finansami Zawieranie aliansów strategicznych Działalność na rynkach międzynarodowychMBA. Kompendium to lektura obowiązkowa dla każdego menedżera.

Kup książkę MBA. Kompendium

Opinie o książce - MBA. Kompendium

Recenzje miesiąca
Wyspa z mgły i kamienia
Magdalena Kawka
Okładka książki - Wyspa z mgły i kamienia
Kobieta w klatce
Jussi Adler - Olsen
Okładka książki - Kobieta w klatce
Sankofa. Nie zmarnuj życia
Tomasz Gaj OP, Magdalena Pajkowska
Okładka książki - Sankofa. Nie zmarnuj życia
Wyspa Obłąkanych
Martin Widmark
Okładka książki - Wyspa Obłąkanych
Artefakt umysłu
Marian A. Nocoń
Okładka książki - Artefakt umysłu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy