Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2006
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0428-6
Liczba stron: 192
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

* Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny * Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje * Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowePodważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie: * jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW, * jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System), * jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach marketingowych, * jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz, * jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego, * jak podsuwać innym motywy do działania, * jak mówić jedno, by przekazywać drugie, * jakie słowa wzbudzają czujność.

Kup książkę Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Opinie o książce - Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Reklamy