" Miłość do ostatniej kropli krwi " cz. 2

Autor: KaterinaPetrova
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

owana.

- Niespodzianka kwiatuszku!

- Co?!

- Otwórz drzwi. – zrobiłam jak polecił. Stał za nimi z telefonem przy uchu.

- Niespodzianka księżniczko! – wykrzyczał z radością jednak uśmiech zszedł z jego twarzy, gdy spostrzegł, że nie jestem sama.

- Pearl? – zdawał się pytać samego siebie

- Witaj Stevenie.

- Co ty tu robisz? Jakim cudem ty w ogóle żyjesz? – dopytywał z taką miną jakby rozmawiał z duchem.

- Moja siostra wróciła do miasta. Chce znów zabijać. Jestem tu, by pomóc wam ją powstrzymać, pomóc chronić Ninę i Vanessę. Stoję po waszej stronie.

- Po co Rose wróciła po tylu latach?! – pytał coraz bardziej wściekły.

- Wróciła, by zabić swojego sobowtóra, jeśli pożywi się na tej dziewczynie będzie niepokonana.

- Dobrze więc, w takim razie czego chce od Niny? - Chce wyrwać jej serce z piersi, za to, że zajęła jej miejsce w życiu Paulusa. – na dźwięk tych słów sparaliżował mnie strach, czułam jak drętwieją mi nogi. Zemdlałam. Obudziłam się dopiero w szpitalu, obok łóżka siedział Paul trzymając mnie za rękę, a zza jego pleców przyglądała mi się Pearl.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
KaterinaPetrova
Użytkownik - KaterinaPetrova

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-04-19 17:38:40