Ola: cz.2 - To musiało się wydać.

Autor: subtelna
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

powiedzieć trochę więcej niż wczoraj? Bardzo pana proszę. - powiedziałam to z taką powagą, że aż sama siebie nie poznawałam.
- Co tu dużo gadać ja...
- Może usiądziemy na ławce? - przerwałam mu wskazując na drewnianą, zieloną ławkę stojącą przed sklepem.
- He he. - zaśmiał się zachrypniętym głosem. - Pewnie, że tak.
Usiedliśmy na ławce i zaczęliśmy rozmawiać. Powiedział mi bardzo dużo ciekawych i niepokojących rzeczy. Dowiedziałam się, że ten mężczyzna ma na imię Robert. Całkiem sympatyczny pan. Tym razem bardziej mu się przyjrzałam, ale niestety ma on siwe włosy.Najbardziej zaniepokoiła mnie wiadomość, że pan Robert to tato mojej mamy i... mój.
Po rozmowie bardzo spięta weszłam do sklepu, zrobiłam zakupy i jak najszybciej opuściłam teren tego bloku.
Przed swoim domem napadła mnie ogromna trema. Czeka mnie poważna rozmowa z mamą.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
subtelna
Użytkownik - subtelna

O sobie samym: Hm.. mogę rzec, że jestem nałogowcem poezji. Ale takiej prawdziwej poezji, takiej, w której każde uczucie potrafi być idealnie dobrane w słowa.. Takiej poezji, która zmienia świat oraz pomaga nam spojrzeć na niego z tej prawdziwej strony.
Ostatnio widziany: 2015-01-04 22:33:06