Róże, czyli opowieść o malujących paznokcie.

Autor: jkz007
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Znaju, znaju – posępnie odparł nieznajomy. No to będzie ze czterdzieści butelek, każdy single malt ponad trzydzieści dołarow. Łoj ! Mnogo dzienieg, mnogo dołarow! Ech, ale szto dziełac, no Kola, eto Kola - Spasiba, dziekuju.

- Nie martw się –dodałem. Z takim krasawicami szybko odrobicie. Koli powiem, że same uciekły, bo tak je wyczerpał. Może na początku nie uwierzy, ale szybko pocieszy się single maltami. Już taki jest. Nie ryzykujcie jednak , bo jak powiedziałem, zostawicie zapach, a ten zawsze go zwabi.

Nazajutrz wyszedłem jakby nigdy nic na ryby. Zaczaiłem się w małym rowie jakieś pięćdziesiąt metrów od naszej chaty, niedaleko od ukrytego w darni tajnego wejścia do naszej piwnicy. Wszystko przebiegło zgodnie z moim planem. Nie upłynęło pięć minut od rozlania niewielkiej ilości trunku na trawę jak Kola w uszance ,czyli na roboczo, pojawił się przed chatą wyraźnie węsząc. Szybko ruszył w wiadomym mi wcześniej  kierunku i znalazł pierwszą butelkę. Pociągnął potężny łyk i z lubością się uśmiechnął. Tak, Kola nie dziwił się, skąd się wzięła, bo po co? Kola już wyczuł następną. Uwięziony w nim wilk właśnie rozpoczął pościg.
Po całej sprawie Kola rzeczywiście był zły. „Pocieszanie” momentalnie zabrało dwie butelki szkockiej, ale wtedy, zaczął wsłuchiwać się w mój wykład na temat oszczędzania białka przed zimą. Mój wywód widocznie był wiarygodny. Wiadomo, że ryby, w szczególności, nasze zdrowe i łatwo przyswajalne pstrągi, zapewniają popyt organizmu na białko. A seks, a seks to wyrzucanie białka w błoto. Ano, żeby już nie było żem jezuita, wszystko ma swój czas i wymaga równowagi. Jak to w przyrodzie.

-Wiosną - mówię do Koli. - Wiosną możesz swawolić. 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
jkz007
Użytkownik - jkz007

O sobie samym: w większości przypadków w ogóle się nie staram
Ostatnio widziany: 2024-03-28 10:35:55