Ujawniamy: kłamstwa i przekręty Unii Europejskiej i Rządu Anty Polskiego

Autor: dydymus
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0


Dr Thomas Jefferson, epidemiolog z Centrum Badawczego Cochrane w Rzymie, zauważył: 'Po co oni w ogóle dają te szczepionki państwom rozwijającym się' Pandemia została odwołana w wielu częściach świata. Największym zagrożeniem dla zdrowia w biednych krajach są obecnie choroby serca i układu krążenia, podczas gdy wirusy znajdują się na końcu tej listy. Jaki jest medyczny powód przekazania tych 180 milionów dawek?
Co więcej, grypa jest mało znaczącym problemem w krajach, w których nasłonecznienie jest obfite, poza tym 'nowa wielka plaga' w postaci pandemii A/H1N1 okazała się najłagodniejszą w historii".
Źródło j.w.

Epidemia świńskiej grypy okazała się niewypałem roku 2009. Nie dość, iż według ekspertyz została ona stworzona w laboratoriach, to wielkim skandalem zakończyła się sama pandemia. Wyszło na jaw, iż koncerny farmaceutyczne "skłoniły" WHO do wprowadzenia szóstego, najwyższego stopnia pandemii i do straszenia nią. Zadajmy sobie pytanie: po co rządowi Francji było aż 94 milionów dawek szczepionek? Przecież szczepi się nie więcej niż 10% - 20% społeczeństw Europy. Czy zamierzano podać szczepionki wszystkim, przymusowo? 

Tak właśnie wygląda pomoc dla krajów trzeciego świata - nie dość, że otrzymują one syf z szkodliwymi składnikami, to są to towary z nadwyżek, często z kończącym się terminem ważności. 

Cyt: "organizacja Comite Pro Vida de Mexico zaczęła podejrzewać WHO o niecne zamiary i po zbadaniu licznych próbek szczepionek odkryła, że zawierają one ludzką gonadotropinę kosmówkową, czyli hCG (human Chorionic Gonadotropin). Był to dziwny składnik jak na szczepionkę chroniącą ludzi przed szczękościskiem będącym wynikiem zainfekowania ran przez kontakt z zardzewiałymi gwoździami lub z pewnymi bakteriami znajdującymi się w ziemi.
Poza tym na tamtych terenach tężec występował niezwykle rzadko. Było to o tyle dziwne, że hCG jest naturalnym hormonem potrzebnym do podtrzymywania ciąży. Jednak w połączeniu z nośnikiem toksoidu tężca hormon ten stymuluje powstawanie przeciwciał przeciwko hCG, czyniąc kobietę niezdolną do doniesienia ciąży. Jest to forma utajnionej aborcji. Podobne raporty o szczepionkach sprzężonych z hormonem hCG nadeszły z Filipin i Nikaragui". Źródło j.w.

2.Szczepionki na grypę - nowe fakty.
Pierwszą i najważniejszą wiadomością jest raport przedstawiony amerykańskiej agencji rządowej od spraw chorób - CDC. Raport ten jest po prostu szokujący. Stwierdza on, iż wśród kobiet w ciąży szczepionych na świńską grypę notowano siedem razy więcej poronień. 
Ten sam raport stwierdza, że kobiety zaszczepione na grypę sezonową chorowały trzy razy częściej na tę grypę, zaś szczepione na świniaka (A/H1N1) chorowały na niego dziesięć razy częściej. 
Od siebie dodam, że zadziwiająca jest nieskuteczność szczepionek na grypę. Ciągle spotykam się z opiniami, iż ludzie szczepieni na grypę mają duże większe szanse dostać tej grypy i ogólnie mają osłabioną odporność. Co więcej, sprawa dotyczyła też mojej rodziny, gdy jedna z bliskich mi osób szczepiła się pierwszy i jedyny raz w życiu lata temu.Tamtejszy sezon grypowy był najcięższy od wielu lat w ciągu jej życia. 
Jedna z osób komentujących mój tekst napisała, iż zna przypadek, gdzie szef jednej z firm zafundował szczepienia na grypę swojej załodze. Po tym "prezencie" cała załoga mu się pochorowała na dwa tygodnie. 
Czy Wy zauważyliście coś podobnego? Na pewno większość z Was zna podobne historie - można je mnożyć. Ja tylko grzecznie się zapytam: jak to się ma dodanych oficjalnych, które krzyczą nam, iż szczepionka daje ochronę w ponad 80% przypadków (lub więcej)? Chyba ktoś nas robi w balona, a ja tego bardzo nie lubię. Naprawdę, epokę wierzenia w Świętego Mikołaja, UFO i inne tego typu rzeczy mam już dawno za sobą.
Tegoroczna szczepionka przeciwko grypie jest potrójnym zagrożeniem, gdyż zawiera elementy trzech wirusów, w tym A/H1N1. Oprócz elementów wirusowych dostajemy "gratis" rtęć jako konserwant i inne świństwa. 

Najnowsze badania naukowe przynoszą zaskakujące informacje na poruszane przeze mnie tematy. Mega - studium pt. Vaccines for preventing influenza in healthy adults (Szczepionki zapobiegające grypie u dorosłych) stwierdziło, iż szczepionki na grypę zmniejszają objawy grypopodobne w 4% przypadków. Placebo z wody destylowanej dawało wskaźnik skuteczności wielkości 30%. Co potwierdza tezę, że podświadomość człowieka ma wielki wpływ na fizyczność, w tym mechanizmy obronne. 
Wspomniane wyżej Studium ujawniło szokujące fakty jeśli chodzi o oficjalne badania naukowe i dane dotyczące szczepionek:
-odrzucono 92 raporty
-niewłaściwa grupa porównawcza;
-brak kontroli losowej w testach;
-nielogiczność danych;
-brak planu statystycznego;
-niejasne definicje;
-słabe raportowanie;
-brak surowych danych;
-brak placebo;
-niewiele raportów opisało komplikacje poszczepienne, większość badań zignorowała je lub potraktowała powierzchownie. 

Na pewno zadajecie sobie pytania: dlaczego korporacje farmaceutyczne i rządy, które mają nas chronić, fałszują wyniki badań i stosują inne wybiegi, by wspomóc zyski tych pierwszych? Dlaczego instytucje powołane rzekomo dla naszego dobra nabierają wody w usta i udają, że tych fałszerstw nie widzą? Czyje interesy tak naprawdę reprezentują te instytucje? Na te pytania istnieje kilka hipotez, jednak nie będę ich przytaczał. Zachęcam do własnych poszukiwań, jednak tylko wtedy, jeśli jesteś gotowy by radykalnie zrewidować to, co przez dekady mówili Ci lekarze, nauczyciele w szkołach i w końcu media. 

Zapamiętaj o szczepionce na grypę:
a. Bardzo nieskuteczna. Statystycznie masz mniejsze szanse złapać grypę, jeśli nie szczepiłeś się na grypę. Reporter BCTV w Vancouver donosił z pogotowia: na 32 osoby zaszczepione na grypę, 30 dostało ją.
b. Wysoki wskaźnik nieskuteczności. Naprawdę wskaźnik wynosi 6,25%, niechlubne 'osiągnięcie', skoro placebo z wody destylowanej daje wskaźnik 30%.
c. Niebezpieczna. Czołowy światowy immunogenetyk, dr Hugh Fudenberg mówi, że jeśli ktoś miał 5 immunizacji przeciw grypie w l. 1970 - 1980, to ma 10 razy większą szansę na Alzheimera, niż gdyby zaszczepił się 1 - 2razy. A to przez glin i rtęć zawarte w niemal każdej szczepionce na grypę. Stopniowe nagromadzenie tych metali w mózgu powoduje dysfunkcję poznawczą.
d. Mnóstwo szkodliwych składników. Szczepionki grypowe zawierają (1) wirusy i bakterie kulturowe, (2) z kultywacji wirusa prosto do twego ciała - komórki ludzkie z aborcyjnych płodów, kurze zarodki, świńska krew, tkanka małpiej nerki, ropa z krowianki, surowica cielęca, (3) neutralizatory, stabilizatory, nośniki i konserwanty, np. rtęć, glin i formaldehyd, który używa się do balsamowania zwłok i wiadomo, że powoduje raka. Nie ma bezpiecznej ilości formaldehydu do zastrzyków żywym organizmom.
e. Nie działa. Może osłabić system obrony immunologicznej i zwiększyć podatność na grypę. Nie ma absolutnie żadnej wartości i chyba należy jej unikać dla własnego bezpieczeństwa. Jest pełna toksyn. Wiele osób dostaje grypę zaraz po szczepieniu, bo osłabia system immunologiczny zamiast go wzmocnić.
f. Dr Viera Scheibner, chyba jedna z najbardziej szanowanych na świecie naukowców w dziedzinie danych immunizacyjnych, pisze na podstawie własnych badań: Od przełomu ub. wieku, magazyny medyczne opublikowały dziesiątki artykułów dowodzących, że wstrzykiwanie szczepionek może powodować anafilaksję, tj. szkodliwe, niewłaściwe reakcje immunologiczne. Co zwiększa podatność na chorobę, której szczepionka miałaby zapobiec, jak i szereg związanych i in. niezwiązanych infekcji. Widać to u zaszczepionych dzieci w przeciągu dni, w przeciągu 2 - 3 tygodni. Większość z nich dostaje kataru, zapaleń ucha, pneumonitis i ostrego zapalenia oskrzelików w stopniu wskazującym na immunosupresję, tj. przeciwieństwo uodpornienia. Dlatego nigdy nie używam słowa immunizacja, bo jest zmyłkową reklamą, przekazującą, że szczepionki wzmacniają odporność, a tak nie jest. Prawidłowo mówimy szczepienie lub sensytyzacja. 

Źródło polskie
Źródło angielskie

3.Artykuł na temat produkcji szczepionek. To może przyprawić o zawrót głowy!

Cyt: "W celu przedstawienia jak najgłębszej, szczerej, naukowej oraz obiektywnej metody badań przygotowujących szczepionkę wraz z jej ukrytymi składnikami, zwróciliśmy się do wielokrotnie nagrodzonej dziennikarki medycznej, Janine Roberts, która przedstawia zupełnie inny obraz składników szczepionki, które nie pojawiają się na ulotce informacyjnej. To ta sama Janine Roberts, która zwróciła uwagę świata na "krwawe diamenty", ludobójstwo w Kongo, oraz wyniszczenie rdzennych kultur przez rząd australijski.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
dydymus
Użytkownik - dydymus

O sobie samym: Mistyk, filozof, Grafik, freelancer, copywriter specjalizuję się w okładkach, plakatach, logotypach oraz pracach typu art. Tester aplikacji (iPhone OS, Symbian, Java, Android, Win Mobile, WinXP/7, Mac OS...) i sprzętu RTV/GSM/GPS/KOM. http://dydymus.pl http://radioromantyka.blogspot.com http://dydymusdesigne.digart.pl/ http://flickr.com/photos/idydymus/ http://dydymus.blopix.pl/ http://fotomody.pl/wojciech-dydymski http://dydymusdesign.deviantart.com/ http://dydymus.flog.pl/ http://facebook.com/dydymus http:/myspace.com/dydymus/ Bawię się słowem i tekstem: http://eioba.pl/dydymus/articles/ http://dydymus.nowyekran.pl http://dydymus.salon24.pl Współpraca z portalem telix.pl/telefonbezbarier.pl Znajdź mnie Google/Yahoo/Baidu: dydymus, wojciechdydymski, dydymusdesign, dydymuspromedia, dpmedia, visiongate, moontao, radioromantyka, idydymus ...
Ostatnio widziany: 2020-03-26 16:49:55