Z LITERATURĄ NA TY

Autor: Assandi
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

y Literackie Poezji i Prozy” organizowane przez FUNDACJĘ SZTUKI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH z Krakowa, FUNDACJI „ARKA” z Warszawy, oraz biorę również czynny udział w „Konkursach Małej Formy Literackiej”, organizowany przez Mazowiecki Okręg PZN, Klub „Żar” z Warszawy. Zdobyłam 6 dyplomów, 2 z moich opowiadań zakwalifikowano do druku w książce pt: „ Świat i ja, moje dobre i złe dni”, wygrałam również dzięki FUNDACJI „ARKA” 3-dniowy zjazd laureatów konkursu pod tym samym tytułem, który odbył się 19-22 sierpnia 2004r. Nie pojechałam jednak tam, musiałam również zrezygnować z wycieczki do muzeum, którą wygrałam w maju w Klubie „Żar”, z powodu problemu realizacji montażu pochylni o konstrukcji metalowej dla siebie. W marcu w tym roku Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznał mi na to dofinansowanie . Problem był w tym, że w bardzo wielu firmach budowlanych, ogłaszających się w prasie jest bardzo dużo oszustów i nadużywających w nadmiernej ilości alkohol. Ludzie, którym bardzo trudno zaufać i coś im powierzyć, szczególnie przez takie osoby znajdujące się w sytuacji beznadziejnie trudnej losowo, ponieważ bez najmniejszych skrupułów potrafią biednych niepełnosprawnych wykorzystać i naciągnąć na dodatkowo zbędne koszta. assandi (17:39)

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Assandi
Użytkownik - Assandi

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2015-03-19 01:20:14