Leksykon marketingu

Ocena: 0 (0 głosów)
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

Informacje dodatkowe o Leksykon marketingu:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788325501969
Liczba stron: 264

więcej

Kup książkę Leksykon marketingu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Leksykon marketingu - opinie o książce

Inne książki autora
Eseje i wypracowania w języku angielskim z tłumaczeniami
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Eseje i wypracowania w języku angielskim z tłumaczeniami

Podane tu tematy obejmują program nauczania początkowego i zaawansowanego łącznie z tematami spotykanymi na egzaminach maturalnych z języka angielskiego...

Wypracowania w języku niemieckim z tłumaczeniami
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Wypracowania w języku niemieckim z tłumaczeniami

Książka adresowana do uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół średnich. Podane tematy obejmują program nauczania początkowego i zaawansowanego łącznie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy