Leksykon marketingu

Wydawnictwo: Brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: b.d
ISBN: 9788325501969
Liczba stron: 264
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, gdzie stworzono całą terminologię związaną z tą dziedziną.

Kup książkę Leksykon marketingu

Inne książki autora
Praktyczny poradnik dla poszukujących pracy w Unii Europejskiej
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Praktyczny poradnik dla poszukujących pracy w Unii Europejskiej

Informacje dotyczące rynku pracy w poszczególnych krajach Unii Europejskiej, informacje o możliwościach odbywania stażów i praktyk zagranicznych. Książka...

Book of Essays
Kienzler Iwona0
Okładka ksiązki - Book of Essays

The book consists of ready essays useful for beginners and advanced English learners.They can be used both by very young students and by the mature ones...

Reklamy