Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 14
Seria Przewodników Wiedzy i Życia wydawana na licencji znanej na całym świecie angielskiej oficyny ? Dorling Kindersley to niezwykle wysoki poziom edycji...
Auguste Renoir był wielkim malarzem impresjonistą, prawdziwym mistrzem kobiecych kształtów. Ten zbiór pięknych, barwnych reprodukcji jest jedyną w swoim...
Przeczytane:2014-09-02, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki - 2014, Lit. polska, Poradniki,