Psychologia mediów

Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2007
Kategoria: Psychologia
ISBN: 8373187399
Liczba stron: 250
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje?Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów? Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy? Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.

Kup książkę Psychologia mediów

Opinie o książce - Psychologia mediów

Reklamy