Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Data wydania: 2007
Kategoria: Literatura faktu
ISBN: 978-83-7441-463-0
Liczba stron: 188
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Rozprawa dowodzi powstania i funkcjonowania zbiorowej hegemonii globalnej mocarstw i korporacji transnarodowych, która z jednej strony stabilizuje system światowy i sprzyja rozwojowi gospodarczemu świata, ale z drugiej strony sprzyja powiększaniu się skrajnych nierówności w jego rozwoju i w podziale wytworzonych dóbr. Zdaniem autora bardzo ważną rolę w osiągnięciu i utrzymywaniu przez korporacje hegemonicznej pozycji odgrywa globalny - marketing. Ponadto autor dowodzi, że globalna spirala polityczno-ekonomiczna pozostaje modelem najlepiej opisującym współczesne zmiany systemu światowego. Rozprawa zawiera także perspektywy przyszłych zmian globalnych i propozycje działań na rzecz pokojowego i względnie stabilnego rozwoju gospodarki światowej.

Kup książkę Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Opinie o książce - Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Reklamy